Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف زیرساخت‌های اعتقادی مردم است گفت: دشمن در تلاش است با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی غیربومی اقدام به سیاه‌نمایی و تضعیف اعتقادات ملت کند.

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل از دی ماه سال ۹۸ رویکردهای مقابله با شیوع کرونا را در سه فاز، پیش بینی، پیشگیری و پیش کنشگری آغاز کرده است، اظهار کرد: در این ایام تلاش کردیم با ایجاد هم افزایی و هماهنگی بین ۲۶ دستگاه ظرفیت‌های لشکری و کشوری را ارتقاء داده و آمادگی‌ها را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی نیز سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی خود را برای همکاری با قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است، گفت: معتقدیم برای اجرای حداکثری تدابیر و تصمیمات ستاد ملی باید همه دستگاه‌ها نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.

جلالی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دینی و مذهبی بیشترین همکاری و تبعیت از شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را از زمان شیوع کرونا داشتند، تصریح کرد: البته جریاناتی که راس آن در خارج از کشور بود در تلاش بودند تا در ماجرای کرونا اقدام به تضعیف وجهه عقلانی دین کنند که البته ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی غیربومی اقدام به سیاه‌نمایی و تضعیف زیرساخت‌های اعتقادی ملت کند، افزود: بررسی‌های ما نشان می دهد قرارگاه عملیاتی دشمن در این مسئله فعال است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: حضور روحانیت در شرایط سخت ابتدای شیوع کرونا آهنگ مقابله با این جریان را تغییر داد و مبارزه با کرونا را به یک موضوع ارزشی و حماسی تبدیل کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز رشد فناوری سبب شده است بسیاری از پدیده‌ها دچار تحول بنیادین شود، افزود: ما معتقدیم در مسئله حکمرانی سایبری باید ابعاد فقهی حمکرانی بومی متناسب با بنیان‌های انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان پدافند غيرعامل سردار جلالی سازمان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در مجمع سرمربیان صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان در با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند تصریح کرد: اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

مطیعی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند لذا نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود!

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با انواع روش‌ها ما را از حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل گوناگون دور کند که اگر چنین شرایطی رخ دهد با اهداف انقلاب اسلامی فاصله خواهیم گرفت.

امام جمعه سمنان دغدغه‌مندی را در مقایسه با تلاش و کوشش دارای اهمیت و اولویت بیشتری دانست و گفت: کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6088870

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند