Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@01:48:26 GMT

یک حادثه چاقوکشی دیگر در جنوب شرقی فرانسه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۲۶۰

صراط:  درست بیش از دو ساعت از حمله با چاقو در نزدیکی کلیسای «نوتردام» در شهر «نیس» جنوب فرانسه، رسانه‌های محلی از شلیک نیرو‌های پلیس به یک فرد دیگر مسلح به چاقو که در شهر «آوینیون» واقع در جنوب شرقی فرانسه و کشته شدن وی خبر دادند.

به گزارش  فارس، شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، فردی مسلح به چاقو ظاهراً به گروهی از افسران پلیس که در حال گشت‌زنی در خیابان‌های آوینیون واقع در جنوب شرقی فرانسه بودند، حمله برده است و افسران نیز به سمت وی شلیک کرده و او را کشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آنطور که رسانه‌های محلی فرانسه گزارش کرده‌اند، حادثه فوق در ساعت ۱۱:۱۵ به وقت محلی (۱۳:۴۵ به وقت تهران) به وقوع پیوسته است.

به دنبال وقوع این حادثه، تحقیقات در خصوص حادثه آوینیون آغاز شده است و همزمان تیم مبارزه با تروریسم فرانسه نیز تحقیقات درباره حادثه صبح امروز در شهر نیس را آغاز کرده است.

وبگاه «یوروپ وان» فرانسه پیش از این گزارش کرد که ساعت ۰۹:۰۰ صبح امروز به وقت محلی، مردی مسلح به چاقو در نزدیکی کلیسای «نوتردام» شهر نیس به چندین نفر حمله کرد که در نتیجه آن دست‌کم سه نفر جان خود را از دست دادند و چندین نفر دیگر زخمی شدند. عامل حمله نیس نیز مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث چاقو کشی فرانسه پلیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش «تابناک» به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون