Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در دیدار با استاندار جدیدخراسان رضوی با بیان اینکه استان خراسان رضوی وضعیت خاصی نسبت به تمام کشور دارد، گفت: این وضعیت هم به دلیل سیاسی و هم معنوی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، اقتصاد مشهد را وابسته به زیارت عنوان کرد و افزود: در این برهه زمانی که امکان حضور زائر بسیار کم شد، این اقتصاد ضربه خورد اما خوشبختانه با همراهی استاندار قبلی توانستیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، ما هم در تلاش بودیم تا این اقتصاد را در استان پیاده سازی کنیم که نیازمند تلاش مستمر شما نیز است.

امام جمعه مشهد از استاندار جدید خراسان رضوی خواست تا از نیروی جوان حزب الهی و متخصص در استانداری استفاده کند تا با ابتکار، خلاقیت و هم فکری وضعیت استان بهبود یابد.

وی در پایان بیان کرد: خراسان رضوی به خاطر وجود مقدس امام رضا(ع) در ارتباط با تمام دنیاست که این امر نیازمند برنامه ریزی های دقیق است تا شهر بیشترین بهره اقتصادی را ببرد؛ در این استان، فرصت های طلایی و ظرفیت هایی زیادی وجود دارد که می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری را حل کند.

کد خبر 5059408

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری خراسان رضوي آیت الله علم الهدی زیارت نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز تردد روان گزارش شده است.

طبق آخرین وضعیت جوی در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کرمان، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، زنجان، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ایلام دارای بارش باران است.

کد خبر 6095465 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد