Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:32:04 GMT

قیمت روز سهام عدالت چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۷۶۴

ارزش واقعی سهام عدالت به کمی بیش از ۹ میلیون و ۶۰۰ تومان رسیده است. این محاسبه در حالی است که قیمت سهام شرکت‌هایی که افزایش سرمایه داشته اند بعد از افزایش سرمایه در نظر گرفته شده، اما تعداد سهام همان تعداد قبلی لحاظ شده است. ناطقان: پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند. طی این مدت ارزش واقعی سهام عدالت با توجه به وضعیت شاخص بورس افزایش یا کاهش داشته است. برای مثال ارزش این سهام در تاریخ ۳۱ شهریورماه، کمی بیشتر از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.
بر این اساس و طبق آخرین به روز رسانی گزارش دارایی که مربوط به ششم آبان ماه  است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان کمی بیش از ۹ میلیون و ۶۰۰  تومان است.

همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی، کمی بیشتر از ۱۴ میلیون تومان است. البته باید توجه داشت  در این محاسبه، قیمت سهام شرکت‌هایی که افزایش سرمایه داشته اند بعد از افزایش سرمایه در نظر گرفته شده، اما تعداد سهام همان تعداد قبلی لحاظ شده است.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: قیمت روز ، سهام عدالت ، ارزش واقعی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت روز سهام عدالت ارزش واقعی ارزش واقعی سهام عدالت افزایش سرمایه کمی بیشتر هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!

بازار سهام روز دوشنبه شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌هایی بود که مالک باشگاه پرسپولیس شدند.

به گزارش اکوایران، بورس تهران بعد از ظهر روز شنبه با اعلام خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همراه بود. شش بانکی که ۸۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس تهران را مالک شدند؛ روز یکشنبه با روند‌های معاملاتی متفاوتی همراه بودند، اما با نهایی شدن معامله سهام این باشگاه در روز دوشنبه، شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌های خریدار پرسپولیس بودیم.

بانک شهر که با تملک ۳۰ درصدی، بیشترین میزان مالکیت پرسپولیس را به دست آورد؛ دیروز با خروج جریان پول حقیقی از سهام خود، در کنار ریزش ۳۲ صدم درصدی قیمت پایانی سهام وشهر مواجه بود.

سهام دو بانک ملت و تجارت که هر کدام ۲۰ درصد از مالکیت پرسپولیس را به دست آوردند؛ با وجود افزایش مالکیت حقیقی، شاهد کاهش قیمت بودند. دو بانک صادرات و اقتصاد نوین نیز که هرکدام ۵ درصد از سهام پرسپولیس را خریداری کردند نیز، با کاهش قیمت و خروج جریان پول حقیقی مواجه بودند و بانک رفاه نیز با توقف نماد خود در بازار پایه زرد فرابورس مواجه است.

نکته قابل توجه دیگر در روند قیمتی سهام این پنج بانک، افزایش قیمت یک دست آن‌ها در روز یکشنبه بوده که با نهایی شدن معامله سهام پرسپولیس معکوس شد.

دیروز به گفته معاون واگذاری سهام و دارایی‌های خصوصی‌سازی، برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳ هزار و ۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳ هزار و ۵۸۰ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان سهام‌ها معامله شد.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟