Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:07:11 GMT

اخاذ ۵۰۰ هزار دلاری در گلستان به دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۱۸۱

اخاذ ۵۰۰ هزار دلاری در گلستان به دام پلیس افتاد

پرسا گفت: نوجوان ۱۹ ساله در استان گلستان که با تهدید انتشار تصاویر خانوادگی نسبت به اخاذی به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار اقدام کرده بود به دام ماموران انتظامی افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم پرسا» شامگاه امروز(پنجشنبه 8 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گزارشی از سوی یکی از مدیران شرکت های معتبر به پلیس فتا ارسال شد که فردی با استفاده از شماره مجازی و به شکل ناشناس نسبت به مزاحمت برای همسر و دختر این فرد اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس فتا استان گلستان ادامه داد: متهم برای فرد شاکی بخشی از تصاویر همسر و دختر وی را ارسال می کند و خواستار دریافت ۱۷۰ هزار دلار برای عدم انتشار این تصاویر می شود که به دلیل خودداری شاکی از پرداخت این مبلغ، در نهایت فرد متهم مبلغ 250 هزار دلار و در نهایت 500 هزار دلار را درخواست می کند.

 

پرسا بیان کرد: به دلیل عدم شکایت و پیگیری فرد شاکی، متهم تصاویر دختر و همسر وی را در یکی از سایت های غیراخلاقی منتشر می کند و با هماهنگی با دستگاه قضایی نسبت به دستگیری این فرد که نوجوان 19 ساله در یکی از شهرهای استان گلستان بود اقدام می شود.

 

وی افزود: در نهایت متهم با توجه به ادله کافی و شواهد غیرقابل انکار نسبت به این اقدام اعتراف می کند و این نوجوان فرزند یکی از کارکنان شرکتِ متعلق به شاکی پرونده بود و همچنین این نوجوان نیز مدتی در این شرکت فعالیت داشت و با دسترسی به تلفن همراه دختر شاکی نسبت به جمع آوری تصاویر خانوادگی اقدام می کند.

 

رئیس پلیس فتا استان گلستان بیان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم از تلفن همراه خود مراقبت کنند و از نگه داری تصاویر شخصی خود در تلفن همراه پرهیز کنند و در صورت ضرورت در سیستم های خانگی نگهداری کنند.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس پلیس فتا استان گلستان تهدید و اخاذی سوء استفاده استان گلستان هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت

هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.

در این نوبت هونگچی E-QM5 با قیمت یک میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ البته بر اساس تبصره این طرح فروش « این قیمت، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.»

دیگر خبرها

  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • بیش از ۳۲۶ میلیون دلاری از گمرکات گلستان صادرات انجام شده است
  • نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ
  • شهروند فداکار جان ۲ نفر را از دل آتش نجات داد
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد