Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به اقدام آمریکا مبنی بر درج نام «اسرائیل» در گذرنامه اتباع آمریکایی متولد قدس اشغالی واکنش نشان داد.

«حازم قاسم» با محکوم کردن این اقدام آمریکا، آن را بیانگر پافشاری واشنگتن بر اجرای تمام گام‌ها برای معامله قرن دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حماس با بیان اینکه این تصمیم در سایه عادی سازی روابط رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: اعلام این خبر به همان اندازه که نقش آمریکا در خصومت و تجاوزگری علیه ملت فلسطین را نشان داد، در واقع جعل تاریخ و واقعیت است.

گفتنی است که «مایک پمپئو» وزیر امورخارجه آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد که اتباع آمریکایی متولد قدس می‌توانند در محل تولد در گذرنامه شان، نام اسرائیل را درج کنند.

کد خبر 5059568

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس حازم قاسم رژیم صهیونیستی بیت المقدس ایالات متحده امریکا قدس اشغالی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فرانسه دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین ویروس کرونا ایران سودان روسیه لبنان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود

یک مقام آمریکایی مدعی شد که آزادی اسرا از غزه به «آتش‌بس فوری و طولانی» منجر خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام ارشد آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری رویترز مدعی شد که آزادی اسرا به برقراری «آتش‌بس فوری و طولانی» در غزه منجر خواهد شد.
 
در اظهارات این مقام آمریکایی که امروز پنجشنبه مطرح شده سخنی از «آتش‌بس دائمی» که شرط گروه حماس برای توافق با آتش‌بس و تبادل اسرا است به میان نیامده است.  

مقام آمریکایی همچنین گفت که 17 کشور و آمریکا قصد دارند با صدور بیانیه‌ای خواستار آزادی اسرا برای پایان دادن به بحران غزه شوند.

"طوفان الاقصی" فلج بودن بازدارندگی اسرائیل را اثبات کردپیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشاسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود

رسانه‌های اسرائیل می‌گویند حدود 129 نفر از افرادی که در روز 7 اکتبر در جریان عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط حماس به اسارت گرفته شده‌اند در حال حاضر در غزه نگهداری می‌شوند. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیش از این گفته که توافق بر سر آتش‌بس و تبادل اسرا تنها در صورت تحقق آتش‌بس دائمی در غزه منطقی است. آمریکا و اسرائیل با آتش‌بس دائم مخالفند و معتقدند که چنین رویدادی به نفع حماس است. 

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم