Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:32:02 GMT

دیدر اسد با فرستاده ویژه پوتین در دمشق

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۶۶۲

دیدر اسد با فرستاده ویژه پوتین در دمشق

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه پنجشنبه، با هیئتی از مقام های ارشد روسی به سرپرستی الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، موضوع این دیدار کنفرانس بین المللی پناهندگان و آوارگان بود که ماه آینده در دمشق برگزار می شود و  دو طرف طی آن تلاش ها برای آماده شدن مقدمات این کنفرانس را بررسی کردند؛ کنفرانسی که هدفش کاهش رنج پناهندگان سوری و بازگشت آن ها به وطن و زندگی عادی خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانا گزارش داد در این دیدار، چالش های پیش روی کنفرانس پناهندگان، به ویژه تلاش برخی از کشورها برای ممانعت از تشکیل آن یا شکست این کفرانس با اعمال فشار بر کشورهایی که مایل به شرکت در آن هستند، مورد بحث قرار گرفت.

دو طرف تاکید کردند ادامه اقدامات برخی کشورها برای سیاسی کردن پرونده های انسانی، چهره واقعی آنها را در مقابل افکار عمومی جهان نشان می دهد و آنها در تلاش های خود موفق نخواهند شد ، به ویژه اینکه کنفرانس مذکور صرفاً بشردوستانه است و به نفع پناهندگان و بازگشت آنها به وطنشان و حمایت بشردوستانه است که ایجاد شرایط مناسب برای آن را تضمین می کند.

اعضای هیئت روسی در جریان این دیدار، اسد را از نتایج سفر خود به تعدادی از کشورهای منطقه که میزبان آوارگان سوری هستند، مطلع کردند.

همچنین اعضای این هیات بر عزم روسیه برای ادامه همکاری با نهادهای ذی ربط سوریه جهت کمک به بستن این پرونده بشردوستانه تأکید کردند.

اسد نیز از روسیه به خاطر حمایت و تلاش برای موفقیت در این کنفرانس تقدیر و تشکر کرد.


این سومین سفر لاورنتیف به دمشق در سال جاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ و پنجمین دیدار از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، با لوون، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار کرد.

یاران صیادمنش که در هشت مسابقه اخیرشان نمایش ضعیفی داشتند و 6 شکست متحمل شدند و دو تساوی به دست آوردند، در دیدار خانگی مقابل لوون هم نتوانستند نتیجه بگیرند و متوقف شدند.

تیم فوتبال وسترلو که در آخرین تقابل خود با لوون سه بر صفر شکست خورده بود، در این بازی هم به تساوی یک بر یک رسید تا 17 امتیازی شود و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو که در 11 دیدار این فصل ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته بود، در دیدار مقابل لوون از دقیقه 61 به زمین رفت که نتوانست نخستین گل خود را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز