Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@07:12:42 GMT

علامت عزت نفس پایین در کمد لباس شماست!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۷۷۶

علامت عزت نفس پایین در کمد لباس شماست!

چندین ویژگی کمد لباس زنان که درباره عزت نفس پایین آنها صحبت می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میهن نوین ،کمد لباس مناسب برای رسیدن به موفقیت یک ذهن تیز و رفتار خوب کمک می کند، روانشناسان می گویند چیزهایی که فردی می خرد ارتباط مستقیمی با وضعیت درونی او دارد و انتخاب ناآگاهانه اقلام خاصی از لباس ممکن است نشان دهنده عزت نفس پایین باشد، که حتی ممکن است زنی که دائماً شلوار جین آبی می پوشد, مستعد افسردگی و حالت بد باشد و زنانی که لباس و تنوع را در کمد لباس خود ترجیح می دهند اغلب احساس شادی می کنند و روحیه خوبی دارند ؛ این بخش از روانشناسی و شخصیت شناسی محتوی متفاوتی دارد که می توان با استفاده از آن به کمبود عزت نفس یک فرد به خصوص زنان پی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علائم و نشانه های عزت نفس پایین داخل کمد لباس شماست

1.رنگ های کمرنگ:

رنگ لباس ها چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گویند، رابطه ای بین حالت درونی فرد و رنگ لباس وجود دارد، برای مثال, رنگ های کم رنگ و بی حال, کمرویی و خجالتی بودن را نشان می دهند، افراد با چنین رفتارهایی تمایل دارند با فروتنی لباس بپوشند تا هیچ کس به آن ها توجه نکند، تشویق آن ها و کمک کردن به آن ها برای غلبه بر این محدودیت ضروری است.

2.لباس هایی که اندازه شما نیستند:

لباس هایی که کوچک یا بزرگ هستند می توانند به طور قابل توجهی عزت نفس کاهش یافته را نشان دهند، لباس هایی که بیش از حد کوچک هستند بر وزن نامطلوب تاکید دارند و بسیاری از آن ها بسیار سنگین و چاق نشان می دهند ، بنابراین, برای انتخاب یک لباس جدید, متخصصان توصیه می کنند که با مغازه دار و یا دوستتان صادق باشید که بتواند آشکارا بگوید که چه چیزی برای شما مناسب است و بهتر است چه چیزی را بخرید و رودربایستی ناشی از ناراحت شدن شما را کنار بگذارد .

3.لباس ورزشی:

او روزانه لباس حجیم و شلوار راحتی به تن دارد که نشان می دهد کسی به زیبایی بدنش شک دارد و می خواهد آن را پنهان کند، به علاوه, ظاهر شدن در این شکل در دفتر یا در مهمانی شکل بدی است، در این مورد, لباس های ورزشی با تاکید بر نوع ظاهری بدن تاکید دارد و بر عکس, توسط کسانی خریداری می شوند که هیچ مشکلی با عزت نفسشان ندارند و دخترانی که یونیفرم های ورزشی و تناسب اندام را در زندگی روزمره شان می پوشند, با یقه سفت و چسبان و کفش های کتانی چسبان، بااعتماد به نفس هستند.

4.طرح شطرنجی و چهار خانه:

لباس های زینتی که زن انتخاب می کند تصادفی نیست، برای مثال, طرحی در شکل چهار خانه های سفید و سیاه ممکن است نشان دهد که فرد در وضعیت دشواری قرار دارد و یا ایده های مخفی دارد، اگر متوجه شده اید که دوستتان شروع به پوشیدن لباس با یک چاپ شطرنج کرده است, سعی کنید با تعارف یا پیشنهاد خرید, او را خوشحال کنید.

5.دکمه های بسیار زیاد:

جالب است بدانید که لباس هایی با تعداد زیادی از دکمه ها توسط مردان و زنانی انتخاب می شوند که به دقت و آرامش احترام می گذارند، آن ها همیشه به دقت شانه شده، منظم و سازمان یافته هستند و هرگز برای جلسات دیر نمی کنند، با این حال آن ها به عدم انعطاف ناپذیری و نزدیک شدن بیش از حد که اغلب منجر به تردید می شوند، متهم خواهند شد، برای اجتناب از این کار، سعی کنید این افراد را با تعریف و تمجید درباره کت و شلوار ساده شان خوشحال کنید.

6.لباس هایی که مناسب شرایط نیستند:

افرادی که در مهمانی شام شلوار راحتی می پوشند و در دفتر کارشان هم همان را می پوشند – از نظر ذاتی شورشی هستند، اما در عین حال دوست دارند همه چیز را تحت کنترل داشته باشند، از سوی دیگر، کسانی که چیزهایی را انتخاب می کنند که زیاد به آنها نیازی نیست، با شنیدن نصایح شما درباره نخریدن چنین لباس هایی ناراحت می شوند، سعی کنید این موضوع را جوری با آنها در میان بگذارید که باعث دلخوریشان نشوید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لباس زندگی عزت نفس عزت نفس پایین لباس هایی کمد لباس لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین، بهای نفت برنت در معاملات روز جمعه، با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش کرد و به ۸۹.۵ دلار برای هر بشکه رسید. این رشد آرام، یکی از نتایج کاهش نسبی ریسک‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه است که به سرمایه‌گذاران مهلتی داده تا بیشتر به عوامل مثبت اقتصاد جهانی توجه کنند و البته در صورت شعله‌ور شدن دوباره تنش‌ها، آرامش بازار نفت نیز بر باد خواهد رفت.

در این میان، بازار انرژی با تهدید ناشی از تحریم‌های پیشنهادی اتحادیه اروپا برای ممنوعیت واردات گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) روسیه نیز روبروست. پاتریک پویانه، مدیرعامل «توتال انرژی» به‌عنوان یکی از ذینفعان پروژه «یامال ال‌ان‌جی» که اروپا به دنبال تحریم آن است، می‌گوید: اگر اتحادیه اروپا، پروژه «یامال ال‌ان‌جی» را تحریم کند، قیمت ال‌ان‌جی به‌سرعت بالا خواهد رفت و در سطح جهانی، به نفع ما خواهد بود. اگر تحریم‌هایی در کار باشند، مثبت است و منفی نیست زیرا درآمد توتال از این پروژه کاملاً محدود است.

در مقابل آرامش بازار نفت، بازار جهانی طلا با ناآرامی روبرو شده و قیمت‌ها در این بازار پایین آمده است. قیمت هر اونس طلای جهانی به ۲۳۳۱ دلار رسیده که تقریباً ۱۰۰ دلار نسبت به بالاترین رکورد تاریخ در ۱۲ آوریل پایین‌تر است. افول ۱۰۰ دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار ناآرام فعلی، ناشی از کاهش نسبی تنش‌های ژئوپلیتیکی است و عمر آن محدود به زمانی است که تنش‌ها در سطح پایین باقی بماند.

کاهش شیب رشد اقتصاد آمریکا، خبر دیگری است که در اقتصاد جهانی دست‌به‌دست می‌شود. داده‌ها نشان می‌دهند که رشد تولید ناخالص داخلی ایالات‌متحده به‌عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد جهان در سه‌ماهه ۲۰۲۴ به ۱.۶ درصد کاهش یافته که بسیار کمتر از برآورد ۲.۴ درصدی است.

همچنین شاخص هزینه‌های مصرف شخصی، به‌عنوان متغیر تورم کلیدی برای فدرال رزرو، با سرعت سالانه ۳.۴ درصد برای سه‌ماهه ۲۰۲۴ افزایش یافته که بزرگ‌ترین افزایش آن در یک سال را رقم زده است.

در این‌سوی جهان، متحد آسیایی آمریکا یعنی ژاپن برخلاف ایالات‌متحده به دنبال بالا بردن نرخ تورم است و آمارها از کاهش ضریب موفقیت آن خبر می‌دهد. طبق اعلام اداره آمار ژاپن، شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای توکیو بسیار کمتر از انتظار بوده و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرده است. این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل که ۲.۶ درصد محاسبه شده بود، کاهش یافته است.

تثبیت سیاست نرخ بهره بانک مرکزی ترکیه نیز از خبرهای مهم اقتصاد منطقه‌ای است. بانک مرکزی جمهوری ترکیه اعلام کرد که نرخ بهره را پس از افزایش در ماه گذشته بدون تغییر در ۵۰ درصد نگه می‌دارد و البته به‌شدت به ریسک‌های تورمی توجه می‌کند و تا زمانی که شاهد کاهش قابل‌توجه و پایدار در روند زیربنایی تورم ماهانه نباشد، موضع پولی فشرده خود را حفظ خواهد کرد.

سقوط سودآوری استخراج‌کنندگان بیت کوین، خبر دیگری است که اقتصاد جهانی به آن توجه نشان داده است. سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است. خبرها حاکی از این است که شاخص هش‌ریت که میانگین درآمد استخراج‌کنندگان به‌ازای هر تراهش را نشان می‌دهد و معیاری کلیدی برای سودآوری استخراج بیت‌کوین است، پس از چهارمین رویداد هاوینگ در هفته گذشته، سقوط بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است.

در واقع استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پس از چهارمین رویداد هاوینگ برای حفظ سودآوری خود با مشکل مواجه هستند زیرا قیمت هش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است. قیمت هش در جمعه گذشته به ۵۷.۰۹ دلار کاهش یافت.

کد خبر 847593 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها نفت قیمت طلا و فلزات گرانبها - جهان قیمت نفت و گاز

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • ۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است