Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@08:33:15 GMT

فوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۹۵۳

فوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ پرسپولیسی ها که پس از ناکامی در پرداخت مطالبات برانکو، خود را در آستانه کسر امتیاز یا سقوط به لیگ یک می‌دیدند، توانستند حقوق معوقه برانکو ایوانکوویچ را پس از یک و نیم سال به او بدهند و پرونده را به فرجام برسانند.

امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در این باره گفته است: فیفا با ارسال نامه‌ای به دارو بوشیچ، نماینده حقوقی برانکو ایوانکوویچ و باشگاه که رونوشت آن برای فدراسیون فوتبال نیز فرستاده شد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: به این وسیله در خصوص پرونده به شماره گلاسه مورد نظر، دریافت مکاتبه نماینده قانونی آقای برانکو ایوانکوویچ که امروز ۲۹ اکتبر ارسال شد را تایید می‌نماییم که کپی آن پیوست می‌شود. در این ارتباط متوجه شدیم، آقای برانکو ایوانکوویچ، تمامی مبالغ طلب خود را مطابق رای صادره تک داور کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا به تاریخ ۲۶فوریه ۲۰۲۰، دریافت نموده است.

باشگاه پرسپولیس همچنین خبر داد: «در نتیجه به اطلاع شما می‌رسانیم که روند انضباطی حاضر بسته اعلام می‌شود و تحریم اعمال شده نقل و انتقالاتی بازیکنان پرسپولیس، برداشته شده است.»

هومن جعفری کد خبر: 1079076 برچسب‌ها پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • فوری: آلومینیوم- پرسپولیس با تماشاگر شد