Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:00:50 GMT

ایمن‌سازی گود برج میلاد پیش از زمستان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۶۱۵

ایمن‌سازی گود برج میلاد پیش از زمستان

به گزارش خبرگزاری مهر، شکرالله بنار، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، درباره تعیین تکلیف گودهای پر خطر شهر تهران گفت: تعدادی از گودهای پر خطر در شهر تهران مانند گودهای فاز دو برج میلاد، پروژه باران و پروژه مدائن متعلق به سازمان سرمایه گذاری است که به شهروندان این قول را می دهیم که این گودها تعیین تکلیف و ایمن سازی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساماندهی گود برج میلاد هم توضیح داد: بر اساس مصوبات هیات مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و به توصیه نهادهای نظارتی مقرر شده تا قرارداد سازمان با شریک فعلی گود، به صورت توافقی فسخ و طی مراحل قانونی به مشارکت کننده جدیدی واگذار شود.

بنار گفت: گود فاز دو برج میلاد تا پیش از از شروع بارندگی فصل زمستان، تعیین تکلیف و ایمن سازی می شود؛ اما با این حال پایش گودها در سطح شهر وظیفه این سازمان نیست.

بعد از افتتاح فاز اول برج میلاد در سال ۱۳۸۷ قرار شد برج دو قلو در کنار آن ساخته شود اما این موضوع به دلیل نبود ظرفیت در این مجموعه منتفی شد. سپس مسئولان تصمیم گرفتند در کنار برج میلاد مجموعه تجارت جهانی و هتل ساخته شود، گود برداری انجام، اما کار به دلیل مشکلات بین نهادها متوقف شد و سال ها این گود پر خطر بلاتکلیف ماند.

پیش از این عبدالرضا گلپایگانی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفته بود توافقات با شریک که بنیاد تعاون ناجا به عنوان سازنده، انجام شده و مراحل تحویل در حال انجام است. با این حال بنیاد تعاون تعهد کرده که گود برج میلاد از نظر ایمنی مشکلی ندارد. اما شهرداری تهران به محض تحویل برنامه جدیدی برای گود دارد، پیش از این قرار بود سه هزار و ۵۰۰ متر بنای تجاری (تجارت جهانی) ساخته شود که هم از منظر شهرسازی مناسب نبود و هم با شرایط امروز اقتصاد کشور تطابق نداشت. قرار است بناهایی با رویکرد اقتصاد مبتنی با فرهنگ مثلاً برای ایجاد کاخ جشنواره، محل برگزاری حراج تهران و حتی توریسم درمانی ساخته شود.

کد خبر 5059646

منبع: مهر

کلیدواژه: برج میلاد عبدالرضا گلپایگانی شهرداری تهران هفته ناجا شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه پلیس راهور آلودگی هوا گردشگری آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهر تهران سازمان تامین اجتماعی وضعیت راهها شبکه شاد شهرداری تهران برج میلاد ساخته شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یعقوب اندامی افزود: از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت و با وجود پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

او تصریح کرد:، اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد در کشور وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال گروه‌های هدف در استان همدان انجام می‌شود. 

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال نیز در دو مرحله ۲ تا۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کودکان زیر ۵ سال در استان انجام می‌شود. 

یعقوب اندامی افزود: گروه‌های هدف این برنامه واکسیناسیون همه مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و همه کودکان زیر ۵ سال که احتمالا همراه مادران خود در زندان اقامت دارند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور