Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلزمان جوانان حزب اسلامی کار در واکنش به اقدامات اخیر دولت فرانسه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

باز هم شاهد توهین‌های حقیرانه و سراسر رذالت و پستی و کفر نشریه موهن فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) که نشان دهنده جریان سازی و جهت گیری رسانه‌های استکباری و استعماری در راستای اسلام ستیزی و طراحی توطئه‌های اسلام هراسی در روزهای پیش رو است و قطعا نمی‌توان منکر نقش آفرینی لابی‌های صهیونیستی در این زمینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توهین آشکار و بی‌شرمانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و دین مبین اسلام در حالی است که اسلام دین آزادی، برابری و برادری است و ارمغان اسلام برای مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان همواره آزادی و امنیت بوده است و همواره شاهد هستیم غیرمسلمانان در کشورهای اسلامی از جمله ایران اسلامی آزادانه ترین زندگی را داشته و دین مبین اسلام هرگونه توهین به مقدسات دیگر ادیان آسمانی را حرام می‌داند.

قطعا دشمنان در تلاش هستند تا با چنین رفتارهای موهن و غیراخلاقی و غیرانسانی چهره‌ای غیرحقیقی از اسلام واقعی به جهانیان نشان دهند اما امروزه به برکت مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان و دستاوردهای جبهه مقاومت و صدور انقلاب اسلامی به جهان شاهد هستیم تیغ تیز اسلام ستیزی و اسلام هراسی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در دنیا کند شده است و مردم دنیا تصوری غیر از آنچه رسانه‌های موهن و ستیزه‌گر و بی اخلاق غربی تلاش می‌کنند نشان دهند، از دین اسلام دارند.

⁦سازمان  جوانان حزب اسلامی کار ضمن محکوم کردن اقدام اخیر نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو، اعلام می‌کند این حرکات و رفتارهای غیرانسانی و ضداخلاقی نه تنها باعث اتحاد و انسجام و یکپارچگی بیشتر جهان اسلام علیه تمامیت کفر و شرک و نفاق خواهد شد، بلکه موجب می‌شود مردم آزاده جهان از دیگر ادیان نیز به اسلام و مسلمانان نزدیک‌تر شوند و بخش مهمی از جبهه مقاومت و ضداستکباری برخاسته از دل اسلام ناب را در کشورهای خود تشکیل دهند و قطعا مسلمانان و بزرگان جهان اسلام هرگز این دشمنی‌های سران کشورهای غربی را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهانت به پیامبر اسلام فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان در اجتماع باشکوه نمازگزاران جمعه در مسجد میرکمال الدین با گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل، انسان، خودرو و جاده را از عوامل مهم و موثر در ایمنی جاده ای ارزیابی کرد.

وی وسیله نقلیه را عامل مهمی در ایمنی حمل و نقل ارزیابی و با انتقاد از کیفیت ضعیف و قیمت بالای خودروی داخلی، گفت: متاسفانه صنعت خودروسازی نتوانسته به مطالبات و خواسته‌های مردم توجه کند و همین خودروهای بی‌کیفیت با افزایش قیمت و ماه‌ها انتظار به مردم تحویل می‌شود که مسئولان باید با استفاده از فناوری روز به سمت افزایش کیفیت و کاهش قیمت حرکت کنند و این مطالبه به حق مردم محقق گردد.
 
حجت الاسلام بارانی ضمن بیان آمار جاده سازی در بعد از انقلاب و تحولات و خدمات بزرگ در احداث جاده‌های بین شهری و روستایی در کشور، یادآور شد: ما شاهد انقلاب راه‌سازی در دهه‌های اخیر بوده‌ایم به گونه‌ای که رشد قریب به پنج درصدی در جاده‌های کشور، رشد سیزده برابری در جاده‌های روستایی و هشت برابری در احداث آزاد راه را شاهد هستیم و همگی اینها جدای از رشد و پیشرفت در خطوط ریلی، هوایی و دریایی است.
 
وی با اشاره به محرومیت باقیمانده رودان در حوزه راهسازی علیرغم خدمات فراوان، اظهار کرد: متاسفانه برخی جاده‌ها متناسب با شرایط دهه‌های گذشته است و امروز با توجه به حجم ترافیک و خودرو جوابگو نیست که مسیر روستای آبنما به سمت بخش جغین از جمله این موارد است که هم عرض جاده و هم کیفیت آن موجب گلایه و نارضایتی مردم نجیب این مناطق شده که امیدوارم متولیان حوزه راهداری و راهسازی این صدای مردم را بشنوند و برای حل آن برنامه‌ریزی و تدبیر نمایند.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی رودان، شوراها را نماد حضور اراده مردم در مدیریت شهر و روستا معرفی کرد و ضمن گرامیداشت روز شوراها گفت: توصیه‌ام به شوراها، حضور مستمر در بین مردم و استماع مشکلات و مطالبات و ایده‌های نخبگانی در مسائل مناطق و پرهیز از سیاست زدگی و عوام فریبی در مدیریت شهر و روستاست.
 
امام جمعه شهرستان رودان، با تبریک روز جهانی کار و کارگر ضمن بیان فضائل کارگر و کار از نگاه اسلام، خاطرنشان کرد: نگاه اسلام به این مقوله بسیار متفاوت از نگاه غرب است و به برکت همین نگاه، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر در پس از انقلاب هستیم به گونه‌ای که در مکتب امامین انقلاب کارگر عنصری ارزشمند و رزمنده میدان جهاد اقتصادی معرفی شده است.
 
وی ضمن تأکید بر توجه دستگاه‌های متولی بر نظارت و حمایت از حق کارگران، یادآور شد: حقوق مکفی، امنیت شغلی وتوانمندسازی علمی و بیمه کارگران از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود و غفلت و سهل انگاری در موضوع کارگران قابل قبول و اغماض نخواهد بود.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است