Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جهانی والیبال، حضور «ریتا سوبُوو» در سمت ریاست AVC را خوش‌آمد گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز دوشنبه سوبوو بانوی ۷۲ ساله اندونزیایی جایگزین صالح بن ناصر عربستانی در سمت ریاست کنفدراسیون والیبال آسیا شد.

این در حالی است که در انتخابات کنفدراسیون والیبال آفریقا نیز «بُشری حَجیج» به عنوان رئیس برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   آری گراسا در پیامی که بر روی سایت FIVB منتشر شده، در خصوص این دو انتخاب اظهار داشت: «مفتخرم که حضور نخستین زنان در مسند ریاست کنفدراسیون‌های دو قاره آسیا و آفریقا را خوش‌آمد بگویم. والیبال به طور طبیعی، ورزشی است که هر دو جنس مردان و زنان به طور برابر در آن حضور دارند. فدراسیون جهانی والیبال متعهد است این اطمینان خاطر را بدهد که زنان، هم بیرون و هم داخل زمین، صاحب نقش هستند. این انتخاب، مرحله‌ای باورنکردنی از پیشرفت است و این اتفاق، نه فقط در عرصه ورزش محبوب ما، بلکه در سطح جامعه جهانی ورزش رخ داده است.»   وی افزود: «خانم‌ها سوبوو و حجیج از تجربه بالایی در والیبال و امور اجرایی ورزش برخوردارند و شک ندارم که در راستای کمک به برابری جنسیتی در ورزش و توسعه والیبال در جامعه جهانی اقدام خواهند کرد.»   فدراسیون جهانی والیبال، سطح برابری از بازی برای مردان و زنان ایجاد کرده است. این اتفاق، هم داخل زمین رخ داده و هم در سازمان‌دهی این رشته. به عنوان مثال، در لیگ ملت‌ها که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، در شکل برگزاری مسابقات و تعداد بازی‌های زنان و مردان، تفاوتی وجود ندارد؛ ضمن این که جایزه برابر نیز به هر دو جنس تعلق می‌گیرد.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی