Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به طرح عرضه مرغ منجمد در پایتخت، گفت با اجرای این طرح، قیمت های کاذب شکست و مرغ منجمد بیش از کیلویی ۲ هزار تومان ارزان شد.

«رضا سالمی» افزود:‌ این طرح با هدف ثبات قیمت مرغ منجمد از طریق توزیع گسترده آن در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاههای زنجیره‌ای، تعاونی ادارات دولتی و سایر ‌فروشگاه‌ها اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بر اساس این طرح، مرغ منجمد را کیلویی ۱۴ هزار تومان از درب سردخانه‌ها تحویل و به مراکز عرضه می‌دهیم تا کیلویی ۱۵ هزار تومان در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرکل امور دام استان تهران درباره عرضه گوشت گرم مرغ نیز اظهار داشت: قیمت مرغ گرم کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان مصوب شده است و از شهروندان می خواهیم بیشتر از این قیمت خرید نکنند.

به گفته وی مرغ گرم بیشتر از کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان گران‌فروشی محسوب می‌شود و بازرسان اصناف باید جلو این گرانفروشی احتمالی را بگیرند.

سالمی خاطر نشان کرد: عرضه گسترده مرغ منجمد برای پایداری قیمت مرغ گرم و منجمد در استان تهران ادامه دارد و طبق بررسی‌های انجام شده قیمت مرغ منجمد حدود ۲ هزار تومان طی یک ماه آینده در تهران ارزان شده است.

وی یادآور شد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین اصناف و تعاونی‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان تهران، حواله عرضه مرغ منجمد با قیمت ۱۴ هزار تومان را دریافت کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران تاکید کرد: در اواخر تابستان شاهد نوسان در قیمت مرغ و تخم‌مرغ بودیم که با عرضه گسترده این کالاهای پرتقاضا به نوعی به ثبات قیمت دست یافتیم.

به گفته وی مرغ به اندازه کافی در سردخانه‌های استان تهران ذخیره‌سازی شده‌است و محدویتی در عرضه وجود ندارد؛ همچنین تمامی فروشگاه‌های عرضه در سطح استان می‌توانند عرضه مرغ منجمد را به صورت متداول انجام دهند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امور دام استان تهران هزار تومان مرغ منجمد قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: برای نوسازی دستگاه‌های کارتخوان قدیمی اتوبوس‌ها قراردادی بستیم تا همه دستگاه‌های قدیمی را نوسازی کنیم.

مهدی علیزاده افزود: ۱۶۲ دستگاه از کارتخوان‌ها در ایستگاه اتوبوس‌های تندور نصب شده و فعالند و نرم افزار‌های لازم نیز بر روی آنها نصب شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: این دستگاه‌ها براساس قیمت مصوب شورای شهر تهران درخصوص افزایش کرایه اتوبوس‌ها در حال فعالیت است و مردم اگر کارت بزنند بر اساس قیمت‌های جدید از کارت آنها کسر می‌شود.

مهدی علیزاده افزود: در اتوبوس‌های قدیمی و بخش خصوصی هم نصب این دستگاه‌ها آغاز شده است و تا کنون هزار دستگاه نصب شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: برخی دستگاه‌های کارتخوان، یکسری ایراد‌های نرم افزاری دارد که سازمان فناوری شهرداری قول داده تا پایان این ماه اشکال‌ها را برطرف کند.

مهدی علیزاده افزود: میانگین کرایه حمل و نقل اتوبوس‌ها ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی گفت:سال گذشته ورودی خطوط ۱۸۰۰ تومان بود و براساس ۵ کیلومتر پیمایش ۴۵۰ تومان اضافه می‌شد و امسال ورودی ۲۲۰۰ شده است و براساس ۵ کیلومتر پیمایش ۲۵۰ تومان اضافه می‌شود یعنی در مقایسه با سال گذشته قیمت‌ها کاهشی بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تاکنون درباره دریافت کرایه بیشتر از قیمت مصوب، تخلفی به ما گزارش نشده و درصورت گزارش با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن