Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرآموزش و پرورش شهرستان گتوند در این آیین زیربنای این فضای آموزشی را ۵۸۰ مترمربع عنوان کرد و گفت: این طرح آموزشی با اعتباری افزون بر ۴۲ میلیارد ریال به صورت مشارکتی اجرا می‌شود که ۷۰ درصد اعتبار آن از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و ۳۰ درصد از طریق خیران تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین اسدی پور افزود: مدرسه ابن سینا شهرترکالکی گتوند، فرسوده و بیش از ۴۵ سال قدمت دارد که قرار است در کنار ساختمان آن، این  طرح آموزشی ساخته شود.

وی گفت: قرار است تا بهمن ماه سال آینده این فضای آموزشی تکمیل و افتتاح شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهارداشت: این مدرسه باید با شاخص‌ها، امکانات و مصالح به روز و براساس توافقنامه و با سرعت ساخته شود.

سهراب گیلانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خیران، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس افزود: تلاش بر این است تا دیگر مشکلات آموزشی با پیگیری و جدیت رفع شوند تا دانش آموزان این شهرستان بدون دغدغه تحصیل کنند.

وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی گتوند گفت: درآمد بیش از ۷۰ درصد مردم این منطقه از کشاورزی است که حمایت جهاد کشاورزی به ویژه در  فصل برداشت محصولات را نیاز دارد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی درخصوص انتقال شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند از دانشگاه علوم پزشکی دزفول به اهواز گفت: این انتقال تنها برای توسعه  و پیشرفت بخش بهداشت و درمان شهرستان گتوند بوده و نگفته‌ایم دزفول مقصر است.

وی افزود: گتوند باید روی پای خودش می‌ایستاد تا بتواند بیماران را درمان کند به همین دلیل زیر نظر استان رفت.

گیلانی گفت: در نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشکلات این بخش مطرح شد که وزیر نیز برای رفع مشکلات و پیشرفت با مستقل بودن و انتقال شبکه بهداشت شهرستان گتوند به اهواز مرکز استان خوزستان موافقت کرد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان گتوند باید در همه زمینه ها مستقل باشد، افزود: شهرستان گتوند باید ویژگی شهرستان بودن را داشته باشد و توانمندی و امکانات متناسب در آن ایجاد شود نه فقط نام شهرستان را یدک بکشد.

وی درخصوص برخی حاشیه سازی‌ها و جریان سازی های محلی در شهرستان گتوند درمورد انتقال شبکه بهداشت و درمان به اهواز گفت: افرادی که اخیرا حاشیه سازی کرده‌اند، نتیجه مثبت این انتقال را خواهند دید.

به گزارش ایرنا، در این آیین معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گتوند، بخشدار عقیلی، خانواده های شهدا و جمعی از مسئولان محلی  و شهروندان نیز حضور داشتند.

شهرستان گتوند سال گذشته همانند سال‌های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ رتبه نخست آموزشی خوزستان را با ۹۶درصد قبولی برای چهارمین بار در ۶ سال گذشته کسب کرد.

این شهرستان بیش از ۱۳ هزار دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و ۶۰۰ دانش آموز عشایری دارد.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گتوند خوزستان وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گتوند خوزستان وزارت آموزش و پرورش سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گتوند خوزستان وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور شهرستان گتوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار