Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:17:29 GMT

تلاش برای بازگرداندن آرامش به بازار روغن

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۰۰۲

تلاش برای بازگرداندن آرامش به بازار روغن

ایسنا/فارس رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه، کمبود روغن خوراکی منجر به افزایش تقاضا برای خرید و انبار کردن این کالا شده است، تلاش برای بازگرداندن آرامش به بازار را یک اولویت دانست.

حمیدرضا ایزدی جمعه 9 آبان در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس معاونان وزارت صمت و روسای این سازمان‌ها در سراسر کشور، به خبرنگاران گفت: در این جلسه با توجه به مشکلات کمبود روغن در کشور بحث و بررسی و راهکارهای پیشنهادی، شرکت بازرگانی دولتی متعهد شده است که در اسرع وقت روغن خام را برای بسته بندی در اختیار خانوارها قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی افزود: در این جلسه همچنین اطمینان داده شد، که در شرایط حاضر هیچگونه مشکلی برای تامین روغن خام کارخانه‌های بسته‌بندی وجود ندارد و به تدریج این موضوع محقق خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان فارس با تاکید بر اینکه مشکل کمبود روغن خوراکی در فارس برطرف می شود، گفت: براساس سهمیه مشخص شده روغن خام به کارخانجات داده شده و به مرور روغن به بازار عرضه می‌شود.

ایزدی گفت: به دلیل جوی که در بازار روغن ایجاد شده، مصرف کنندگان به دنبال خرید روغن و انبار کردن هستند، که این مسئله باعث شده تقاضا در سطح بازار افزایش یافته و بنابراین با توجه به این شرایط تمهیداتی ویژه و سهمیه لازم در راستای آرامش بازار در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صمت فارس همچنین با بیان اینکه ذخایر روغن به اندازه کافی است، گفت: هماهنگی‌های لازم با گمرک نیز انجام شده، تا ترخیص روغن سرعت بگیرد و هر چه زودتر این محموله ها به کارخانه‌ها حواله شود و تولید افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی روغن کمبود روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم

 فواد ایزدی عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: در آمریکا استادی داشتیم که همیشه صبح زود به دانشجویان وقت ملاقات می‌داد، روزی با او کاری داشتم، گفتند به بحرین اعزام شده، چون افسر نیروی دریایی ایالات متحده است.

برخی دانشجویان می‌توانند شهریه پرداخت نکنند، همان‌هایی که با نهاد‌های مرتبط با ارتش و مراکز نظامی در ارتباط هستند؛ اصولا محیط دانشگاه‌ها در آمریکا نظامی است و نظامیان در دانشگاه دفتر دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم