Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@06:23:52 GMT

هر هفته پیگیر مسائل و مشکلات کارگران هستم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۵۳۲

هر هفته پیگیر مسائل و مشکلات کارگران هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،  حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز، اظهار کرد: استغفار عمومی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در این مقطع انجام دهیم و هیچ‌گاه از یاد خدا غافل نشویم.

وی کارگران حاضر در مصلی اهواز را با لفظ "نور چشمان ما" خطاب کرد و افزود: این کارگران عزیزی که حقوق‌های معوق و مشکلاتی دارند و در نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند، بدانند که هر هفته بنده پیگیر مشکلات کارگران هستم و مدتی پیش طی دیداری که با آیت‌الله رئیسی داشتم نیز، مشکل حقوق معوق را که در خوزستان بسیار می‌بینیم به ایشان انتقال دادم که رئیس دستگاه قضا قول فرستادن یک هیئت برای بررسی و سپس حضور شخص خودشان را در استان، دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جسارتی که به ساحت مقدس خاتم‌الانبیاء(ص) و هر چند صباحی اسلام هراسی می‌کنند، شدیدا محکوم است و مقام معظم رهبری فرمودند ببینید اگر در کشورتان در خصوص هولوکاست شبهه‌ای وارد کنید چه اتفاقی می‌افتد اما همین مقامات اتوکشیده غربی به عقاید بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین می‌کنند.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم اسوه حسنه است و روز قیامت معیار اعمال انسان‌ها با پیامبر ما سنجیده می‌شود. بررسی کنیم چه نفعی مگر از فرانسه به ما می‌رسد و چه می‌شود که دست رد به سینه این کشور و رئیس جمهور منفورش بزنیم و رابطه‌مان را با این کشور قطع کنیم.

موسوی‌فرد عنوان کرد: دلایل زیادی برای اسلام هراسی دارند، یکی زمینه‌های تاریخی است، یکی وزن پیدا کردن اسلام است که تعداد مسلمانان افزایش پیدا کرده و حدود ۴۰۰ میلیون شیعه داریم که در اروپا نیز این آمار در حال افزایش است.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: ترس از ایدئولوژی سیاسی اسلام نیز یک عامل دیگر اسلام هراسی است، اقدام خشونت آمیز برخی مسلمانان تندرو که بسیاری از آن‌ها حاصل دست خود غربی‌ها هستند هم یک عامل دیگر است.

وی افزود: تبلیغات رسانه‌ای علیه اسلام و مسلمانان نیز در بحث اسلام هراسی موثر است.

انتهای پیام 

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران اسلام خوزستان نماینده ولی فقیه اسلام هراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین

محمد دسالی، مدیر انجمن دانشجویی حمایت از فلسطین در کشور آفریقای  جنوبی  در گفتگو با خبرگزاری تقریب با بیان اینکه فلسطین فارغ  از این که سرزمینی مقدس و دومین قبله گاه مسلمانان به شمار می رود، مهم ترین محور وحدت آنها نیز هست، افزود: دلیل اهمیت فلسطین در وحدت مسلمانان از آن جهت است که هیچ بخشی از جهان اسلام از آغاز رسالت پیامبر(ص) تا امروز به اندازه فلسطین موضوع مورد دغدغه مسلمانان نبوده است و این تنها سرزمینی است که بر سر آن میان مسلمانان، مسیحیان و یهودیان جنگ به وقوع پیوسته و دست به دست شده است.

محمد دسالی همچنین افزود: وقوع جنگی که اسرائیل در پی طوفان الاقصی علیه غزه به راه انداخت، سبب شد تا بار دیگر این واقعیت معلوم شود که فلسطین جزو معدود موضوعاتی است که مسلمانان از هر مذهب، مسلک و مرامی نسبت به آن حساسیت ویژه ای دارند و از این رو دولت و مردمی که در حمایت از فلسطین پیشتازتر و فعال تر باشند، در نزد مسلمانان از اعتبار و موقعیت بیشتری برخوردار است. اما مهم اینجاست که کشورهای مسلمان به تنهایی نمی توانند برای حمایت از فلسطین آستین همت بالا بزنند.

او در توضیح بیشتر افزود: در شرایط کنونی که حامیان اسرائیل به دنبال اجرای طرح های سازش برای تثبیت موقعیت منطقه ای اسرائیل هستند، هیچ امری مهم تر از همبستگی کشورهای مسلمان برای مقابله با این طرح ها نیست. حال آن که وجود بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان که از امکانات زیادی بهره مند هستند، این فضا را برای آنها فراهم می کند که بتوانند با اسودگی خیال مسئله فلسطین را مورد توجه قرار دهند و از طریق وحدت آن را حل کنند.

محمد دسالی در نهایت تصریح کرد: در حال حاضر حیاتی ترین مساله جهان اسلام آزادی قدس و فلسطین است و همه ظرفیت و امکانات مادی و معنوی مسلمانان باید برای خدمت به این هدف بسیج شود. در همین روند کشورهای مسلمان باید یک جبهه متحدانه و قوی بسازند که برای تحقق آن راهی ندارند جز اینکه از منافع ملی و سیاسی خاص خود در این موقعیت سرنوشت ساز عبور نمایند.
 

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • اسلام هراسی پای شهردار مسلمان لندن را هم گرفت
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • تقدیر از کارگران میبدی