Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:33:08 GMT

یوونتوس پیرلو بدترین یوونتوس از سال 2010

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۷۸۴

یوونتوس پیرلو بدترین یوونتوس از سال 2010

آندره آ پیرلو به عنوان مربی نتوانسته در شش بازی نخست با یووه نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ پیرلو بدترین آغاز یوونتوس پس از سال 2010 و حضور آندره‌آ آنیلی در سمت مالکیت این تیم را  به ثبت رسانده است. 

پیرلو تابستان امسال و پس از اخراج مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین حضور او روی نیمکت یک تیم در سمت سرمربی بود. پیرلو در دو بازی از 6 بازی ابتدایی یووه در این فصل برنده شده، سه تساوی و یک شکست را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

 

 

 

یوونتوس در این بازه زمانی، 9 گل به ثمر رسانده و 4 گل دریافت کرده است. آغاز او از جیجی دل نری که در 6 بازی ابتدایی سال 2010 موفق شد 4 پیروزی، یک تساوی و یک شکست به دست آورد نیز بدتر بوده است. هرچند آن تیم نیز 9 گل به ثمر رساند و 4 گل دریافت کرده بود.

 

 

 

 

آنتونیو کونته یک سال بعد جانشین او شد و موفق شد در 6 بازی ابتدایی، 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کند. یووه در این شش بازی با کونته 9 گل زد و تنها 3 گل دریافت کرد.

 

 

 

 

مکس آلگری فصل 15-2014 آغاز بسیار خوبی داشت و در هر 6 بازی برنده از میدان خارج شد. یووه با او 12 گل به ثمر رساند و هیچ گلی نیز دریافت نکرد. مائوریتزیو ساری نیز فصل گذشته 4 پیروزی و دو تساوی در 6 دیدار کسب کرد. با این حال در این بین ساری با دریافت 7 گل بدترین رکورد خط دفاعی را به خود اختصاص داد اما تیمش در 6 بازی 11 گل نیز به ثمر رسانده بود. 

 

 

آندره آ پیرلو تیم ملی ایتالیا آنتونیو کونته ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) مائوریسیو ساری یوونتوس اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندره آ پیرلو تیم ملی ایتالیا آنتونیو کونته ماسیمیلیانو آلگری سرمربی مائوریسیو ساری یوونتوس اینتر میلان آندره آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقری، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب سایپا: نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی، علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 6089304

دیگر خبرها

  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)