Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطا الله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۳۳ مزرعه تولید بچه ماهی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند، اظهار داشت: این مزارع تولیدی بخشی از نیاز بچه ماهی مزارع پرورشی را را تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: ۴۶ میلیون قطعه بچه ماهی در سالجاری در این استان تولید شد.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری در حال حاضر بیشترین میزان تولید ماهی سردآبی کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: سالانه بیش از ۲۴ هزار تن ماهی سرد آبی از نوع قزل آلا در این استان تولید می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین مزارع پرورش ماهی استان در شهرستان‌های اردل و کیار واقع هستند.

کد خبر 5060034

منبع: مهر

کلیدواژه: پرورش ماهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد کرمانشاه گرگان نیروی انتظامی مواد مخدر پدافند غیرعامل هفته وحدت اردبیل چهارمحال و بختیاری بچه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت‌های صنفی در چارچوب ساختار جدید بازرسی‌ها در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با تأکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار اظهار داشت: نظارت‌های صنفی در چارچوب ساختار جدید بازرسی‌ها در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رئیس جمهور، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهاد کشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه سازمان صمت و عرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستور کار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود