Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی ضمن محکوم کردن سخنان موهن و‌ اسلام ستیزانه رییس جمهوری فرانسه، از راه اندازی پویش بین المللی «پیامبر رحمت» به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

«هاشم شیرازیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های مدنظر در ایام پر برکت ‌رحمت هفته وحدت در کانون های این استان، ابتدا با محکوم کردن سخنان موهن، شرم آور و خصمانه رییس جمهوری فرانسه، از راه اندازی پویش بین المللی «پیامبر رحمت» خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی در این پویش شرکت کرده و دفاع از حریم محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله وسلم) را با تهیه عکس های خود مزین به احادیثی گهربار از رسول مهربانی را با هشتک #پیامبر_رحمت، #نبی_الرحمه و #THE_PROFET_OF_MERCY  در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

 

شیرازیان به دیگر برنامه های مدنظر به مناسبت ایام میلاد خاتم الرسل، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) نیز اشاره کرد و گفت: مسابقه مجازی قرائت قرآن  برای دو‌گروه سنی بالای ۱۶سال و نیز زیر ۱۶ سال به همت کانون پنج تن آل عباء بجنورد بر گزار می شود.

 

مدیر فهمای خراسان شمالی همچنین برگزاری مسابقه مجازی اذان برای سه رده سنی 7 تا ۱۲سال، ۱۲ تا ۱۸سال و ۱۸تا ۲۸ سال همزمان با ایام هفته وحدت را از دیگر برنامه ها معرفی کرد.

 

وی اعلام کرد: علاقه مندان برای شرکت در دو مسابقه مذکور تا ۱۵ آبان ماه جاری مهلت دارند فیلم اجرا و قرائت خود را به آیدی تلگرامی@tanjebarail68   ارسال کنند.

 

شیرازیان همچنین از آغاز دوره آموزشی طرح ولایت برای نخستین بار به صورت استانی خبر داد و گفت: ۱۳۰جوان فعال فرهنگی در این دوره معرفتی با همکاری موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) و ارائه مباحث معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق  و فلسفه سیاست آموزش می بینند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: این دوره هر هفته پنج شنبه و جمعه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 

وی با عنوان اینکه یکی از ویژگی های بارز این استان موضوع وحدت فرهنگی شیعه و سنی است، با ابراز خرسندی از فعالیت کانون های اهل تسنن این استان در منطقه راز و جرگلان گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای باغلق، تأسیس کانون فرهنگی و هنری و آغاز اجرای  طرح «ختم قرآن در 6 دقیقه» در روستای یکه صعود و اجرای طرح سه شنبه تکریم از اهم این برنامه ها می توان نام برد.

 

شیرازیان برگزاری جشن های ویژه هفته وحدت با رعایت موازین بهداشتی، تهیه بسته های معیشتی و توزیع بین خانواده های نیازمند، همراهی فعالان کانون های مساجد در مقابله با شیوع ویروس کرونا همچون ضدعفونی معابر شهری و روستایی و بیمارستان های ویژه درمان بیماران کرونایی  را به اهم برنامه ها به این مناسبت افزود.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ختم قرآن هفته وحدت کانون مسجد خراسان شمالی پیامبر رحمت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها