Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس، از توقف عملیات تصرف اراضی ملی در منطقه تخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،روح الله وفاکیش گفت: میزان حدود 20000 مترمربع  از اراضی ملی منطقه تخت  که افرادی بدون در نظر گرفتن اصل 45 قانون اساسی و رعایت مواد 1و2 قانون ملی شدن جنگل ها ،مراتع وآبخیزداری کشور اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی مینمود به استناد تبصره ذیل ماده55 قانون حفاظت وبهره برداری از جنگلها ،مراتع و آبخیزداری کشور توسط پاسگاه حفاظت این اداره ازادامه فعالیت تصرفی آنها جلوگیری بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: گشت زنی در راستای حفاظت از اراضی ملی به صورت مستمر انجام میشود وکمترین تصرفات با جدیت دنبال وبا متخلفین در چارچوب قوانین ومقررات قاطعانه برخورد خواهدشد و یگان حفاظت این اداره بصورت شبانه روزی وایام تعطیل آماده دریافت وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی،قطع درخت وآتش سوزی از طریق سامانه1504یگان حفاظت می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراضی ملی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدی رحماندوست گفت: ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکستان واقع در روستا‌های عاشق حصار و قازان داغی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع قلمع و قمع شد.

وی اضافه کرد: ۴۱ بنای غیرمجاز نیز متعلق به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین به مساحت ۷۸ هزار متر مربع واقع در منطقه میانچال تخریب و قلع و قمع شده است.

این مسئول ادامه داد: مستحدثات تخریب شده شامل دیوارکشی، پی کنی، فنس کشی و ساخت بنا بوده که با حضور رییس و کارشناسان امور اراضی شهرستان تاکستان، نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری اجرا شده است.

رحماندوست بر حفظ کاربری زراعی و باغی در اراضی کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: سودجویان زمین همواره در همه ایام به دنبال تغییر کاربری غیر مجاز کشاورزی هستند که نیرو‌های یگان حفاظت با هدف مقابله با این افراد به صورت شبانه روزی به گشت زنی در سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان موضوعاتی از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند