Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از آمادگی ارتش برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ظرف 48 ساعت در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای بیماران کرونایی خبر داد.

امیر فرهاد آریانفر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمادگی ارتش برای ایجاد بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی، اظهار کرد: اگر اعلام نیاز شود، ظرف 48 ساعت نسبت به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی در هر جای استان کرمانشاه اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آریانفر اضافه کرد: پیش از این ارتش در ماجرای زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه در سال 96 در مدت زمان کوتاهی بیمارستان صحرایی را برای خدمات رسانی مطلوب به زلزله زدگان برپا کرد که به عنوان اولین بیمارستان صحرایی برپا شده در منطقه خدمات خوبی را به زلزله زدگان ارائه کرد، لذا تجربه راه اندازی بیمارستان صحرایی را در مدت زمان کمی در استان برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی داریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در ادامه با اشاره به پای کار بودن ارتش از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه، گفت: ارتش چه در حوزه ایجاد نقاهتگاه و چه در حوزه بیماریابی و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده اقدامات قابل توجهی را در استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان 520 ارتش در کرمانشاه در حوزه خدمات رسانی به بیماران کرونایی پای کار است، گفت: هم اکنون بین 40 تا 50 تخت ICU و CCU این بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

وی با اشاره به مجهز بودن ارتش به تجهیزات پزشکی استاندارد مرتبط با تولید ماسک و موادضدعفونی کننده، گفت: ارتش تمام قد در حوزه مقابله با بیماری کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است و از هرآنچه توان دارد، مضایقه نخواهد کرد.

آریانفر ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بالغ بر 100 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 200 هزار ماسک در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع کرده ایم. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور كرمانشاه استانی اجتماعی بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گور جمعی دیگر در بیمارستان شفاء غزه

منابع خبری از کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان شفا در غزه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هفته‌ها بعد از کشف چند گور دسته جمعی در حیاط و محوطه مجمتع بیمارستانی الشفاء در شهر غزه (شمال)، نیروهای امدادی گور دسته جمعی دیگری کشف کردند که شامل پیکر ده‌ها شهید است.

این بیمارستان به مدت یک هفته در اشغال ارتش رژیم اسرائیل بود و نظامیان این رژیم در سایه بایکوت و محاصره این بیمارستان، دست به کشتار زده و ده‌‌ها شهید را در اطراف آن به صورت دسته جمعی دفن کردند. با خروج ارتش اسرائیل از این منطقه، ابعاد جنایت آن‌ها عیان شد.

روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزهگزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن 20 نفر در بیمارستان ناصرکشف 140 گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌هادرخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزهافشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف گور جمعی دیگر در بیمارستان شفاء غزه
  • پیگیری اقدامات انجام شده برای بیماران تالاسمی
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • خدمات صندوق صعب‌العلاج برای بیماران تالاسمی
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند