Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدیدی سرزده از سامانه جامع تجارت ایران از نزدیک در جریان مراحل نهایی شدن و تکمیل این سامانه و پروسه تکمیل پرونده های مرتبط با تامین ارز متقاضیان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی در این بازدید همچنین زیرساختهای سامانه جامع تجارت را مورد بررسی قرار داد و از نزدیک در جریان کار کارشناسان و کارمندان سامانه قرار گرفت و نقطه نظرات خود پیرامون نحوه خدمات رسانی به متقاضیان را اعلام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این راستا فرآیند ثبت سفارش را که در قالب سامانه جامع مجوزها انجام می شود، مورد پیگیری قرار داد و در گفتگو با متقاضیان ثبت سفارش و ارباب رجوع های این سامانه، در جریان مهمترین مشکلات و مسایل قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید سرزده بر رعایت اولویت در تخصیص و تأمین ارز و فراهم سازی تمامی زمینه ها جهت عدم مراجعه حضوری متقاضیان تأکید کرد.
بازدید از میز خدمت سامانه های الکترونیکی وزارت صمت از دیگر برنامه های رزم حسینی بود. کارشناسان میز خدمت در این بازدید از کاهش چشمگیر مراجعات حضوری با راه اندازی سامانه های الکترونیکی خبر دادند.
گفتنی است که راه اندازی سامانه جامع تجارت یکی از اقدامات بسیار مهم دولت دوازدهم است که در وزارت صمت راه اندازی شده است و طبق دستور رییس جمهور نهم آذرماه امسال باید از سامانه جامع تجارت رونمایی شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سامانه جامع تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.
آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم