Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در این اداره صورت گرفت، از پیگیری طرح تونل انتقال آب رودخانه کرج به تهران و دغدغه‌های مردمی در این زمینه از وزیر نیرو خبر داد و گفت: با توجه به نگرانی‌های مطرح شده در رسانه‌ها از زبان مسؤولین محترم استان و مردم در مورد به خطر افتادن شرایط محیط زیست رودخانه کرج، این موضوع از طریق وزیر نیرو مورد پیگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خصوص وزیر نیرو اعلام کرد که طرح انتقال آب در دولت‌های قبلی مصوب شده و نحوه تخصیص حق‌آبه  رودخانه و استان البرز نیز در همان مقطع تعیین شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به تعهد وزیر نیرو برای افزایش 20 میلیون متربع مکعبی حقابه استان از سد طالقان بیان کرد: این موضوع از اول آبان اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: وزیر نیرو همچنین اعلام کرد که حقابه زیست محیطی رودخانه کرج در نظر گرفته شده و از بهم خوردن شرایط زیست محیطی منطقه پس از انتقال مقدار آب مورد نظر جلوگیری خواهد شد که این موضوع بصورت رسمی توسط مدیر آب منطقه ای تهران اطلاع رسانی می شود.

مددی از مکاتبه رسمی در این خصوص با وزیر نیرو نیز خبر داد و گفت: از وزارت نیرو خواسته شده ضمن در نظر گرفتن شرایط زیست محیطی استان، تدابیر و تعهدات را به صورت کتبی به دادستانی کرج اعلام کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کرج آب وزیر نیرو استان البرز رودخانه کرج وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!

وزیر آموزش و پرورش گفت: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود؛ هم‌اکنون تیمی از سازمان بازرسی در صندوق مستقر شده که تاکنون سابقه نداشته است، ۲۷ سال از عمر صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و چون خصوصی تلقی میشد، سازمان بازرسی به آن ورود نکرده است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درباره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در صندوق ذخیره که مجموعه‌ای از مسائل و مشکلات است با کمک سازمان بازرسی، اساسنامه را اصلاح خواهیم کرد.

وی افزود: اشکال صندوق ذخیره فرهنگیان از اساسنامه آن است که یک اساسنامه‌ای به اصطلاح شتر، گاو و پلنگ است و سازمان بازرسی هم این موضوع را تایید کرد.

نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون تیمی از سازمان بازرسی در صندوق ذخیره فرهنگیان مستقر شده است که تاکنون سابقه نداشته است، 27 سال از عمر صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و چون خصوصی تلقی می‌شد، سازمان بازرسی به آن ورود نکرده است‌.

صحرایی گفت: از سازمان بازرسی خواستم تا به صندوق ذخیره فرهنگیان ورود کند تا به خوبی اداره شود.

وی بیان کرد: بعد از گفتگوی طولانی با سازمان بازرسی، حکمی را به برنامه هفتم توسعه اضافه کردیم تا اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان تصویب و سرمایه آن برای شفاف شدن بورسی شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • ورود دادستانی برای تعیین تکلیف ۳۳۰۰ خودرو خارجی معطل در گمرک شهید باهنر
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی مجوزدار به شهرک صنعتی خیرآباد
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند