Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا تلاش کرد تا آمار مرگ و میر روزانه کووید ۱۹ در آمریکا را کم اهمیت جلوه دهد اما به اشتباه ادعا کرد که این آمار "تقریبا هیچی" نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، همزمان با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و قربانیان آن در آمریکا، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور به شبکه فاکس نیوز گفت: این آمار تقریبا هیچی نیست چرا که ما آن را تحت کنترل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کاملا عملکرد این ویروس و درمان آن را شناسایی کرده‌ایم. ما داروهایی برای مقابله با آن داریم. اگر به صفحه اینستاگرام من نگاهی بیاندازید می‌بینید که این آمار تلفات تقریبا هیچی نیست.

این ادعای دونالد ترامپ جونیور در حالی مطرح شد که رئیس جمهور آمریکا با چالش سخت و جدی از سوی جو بایدن، رقیب دموکراتش رو به روست؛ فردی که در نظرسنجی‌های سراسری از جمله نظرسنجی‌ها در اکثر ایالت‌های مهم نسبت به ترامپ پیشتاز است.

به طور کلی بایدن و دموکرات‌ها عملکرد ترامپ در مدیریت پاندمی کرونا را زیر سول برده و به همین خاطر وی را فاقد صلاحیت برای دور دوم ریاست جمهوری می‌دانند.

براساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا در روز پنجشنبه رکورد زد و به ۹۷۱ مورد رسید. البته این آمار کمتر از آمار ۲۰۰۰ مورد در روز در آوریل سال جاری میلادی است اما همچنان رقم بالایی محسوب می‌شود. آمریکا روز پنجشنبه تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ۸۸ هزار و ۵۲۱ تن گزارش داد.

براساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، به طور کلی در آمریکا بیش از ۲۳۰ هزار تن بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و نزدیک به ۹ میلیون تن به این بیماری مبتلا شده‌اند. آمریکا از نظر شمار قربانیان کرونا همچنان در جایگاه نخست جهان قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ جونیور آمريكا کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است