Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، حسین مسافرآستانه دبیر سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر در حکمی مهدی آشنا را به عنوان مدیر بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر این رویداد معرفی کرد.

در متن حکم حسین مسافرآستانه خطاب به مهدی آشنا چنین آمده است:

«با نظر به تجربیات ارزشمند و شایستگی جنابعالی در خصوص هنرهای تجسمی مرتبط با تئاتر، شما را به عنوان مدیر بخش «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» سی‌ونهمین جشنواره‌ تئاتر فجر منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با آگاهی، خلاقیت و توفیقات الهی در انجام امور محوله موفق باشید.»

عضویت در انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان مطبوعات ایران، فدراسیون جهانی عکاسی فیاپ (FAIP) فرانسه، انجمن عکاسان تئاتر، انجمن آسیفا و ... بخشی از کارنامه کاری مهدی آشناست.

مدیریت اجرایی بخش عکس سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، دبیری بخش عکس بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مدیریت بخش عکس دومین جشنواره فیلم و عکس راه‌آهن، مدیریت بخش عکس اولین جشنواره بین‌المللی الف، دبیری بخش نگاه هنرمند سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، دبیری بخش پوستر و عکس هفدهمین، هجدهمین، نوزدهمین، بیستمین و بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، دبیری بخش عکس و پوستر سومین جشنواره تئاتر شهر، دبیری بخش پوستر و عکس پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و ... بخش دیگری از فعالیت‌های او در حوزه اجرایی است.

این عکاس خبری، تئاتر، سینما و تلویزیون داوری‌های متعدد در جشنواره‌های مختلف هنری را نیز در کارنامه دارد.

سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5060523 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی آشنا سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر حکم انتصاب پوستر عکس تئاتر ایران فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی ویروس کرونا سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان آلبوم موسیقی فیلم مستند رادیو نمایش سریال ایرانی موسیقی نواحی جشنواره بین المللی جشنواره تئاتر عکس و پوستر تئاتر فجر دبیری بخش بخش عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین دوره «شب کارگردان» آیین نکوداشت اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردیبهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6088659 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه