Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:30:35 GMT

 ۷۲ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در گچساران کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۴۳۳

 ۷۲ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در گچساران کشف شد

 کیقباد مصطفایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  گچساران قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران به یک دستگاه خودروی پراید مظنون و آن را نیز متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۷۲ کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود  را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، گفت: در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 ۴۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده نیمه نخست سال جاری در گچساران کشف و ضبط شد.

میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است

فرمانده انتظامی گچساران نیز امروز از انهدام باند سارقان حرفه ای گوشی تلفن همراه و کیف قاپ با اعتراف به ۶فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.                  
سید محمد موسوی اظهار داشت:درپی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در گچساران، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.  
موسوی افزود : ماموران کلانتری۱۱با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند و بررسی سرنخ های به جامانده  چهار نفرسارق حرفه ای را شناسایی و باهماهنگی دادستان شهرستان در یک  عملیات غافلگیرانه ۲نفر از سارقان را درحین سرقت دریکی از محلات شهرستان بهمراه تعدادی از وسایل سرقتی دستگیر کردند.                            .                        
وی ابراز داشت :سارقان دستگیر شده غیربومی بوده و برای سرقت به گچساران سفر می کردند.

موسوی عنوان کرد:سارقان در بازجویی های اولیه به ۶ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپ در گچساران اعتراف کرده اند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تلاش برای دستگیری ۲نفر دیگر از اعضای این باند در دستور کار ماموران قرار دارد.               
 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران