Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتررضا بخردی درباره خاصیت‌های این گیاه این گونه توضیح می دهد: امروزه مشتقات آلوئه‌ورا به عنوان ماده ای اساسی در صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی از جمله :ترکیبات مسهل، ضد عفونی‌کننده معده، درمان زخم معده، تقویت‌کننده دستگاه گوارشی، تقویت سیستم ایمنی، رفع سردرد، درمان دیابت، برطرف کنندۀ سوزش قلب، تهیه پماد سوختگی، آفتاب‌سوختگی، بهبود زخم‌ها و از محصولات آرایشی‌بهداشتی در تهیه کرم‌های نرم‌کننده، خمیرریش، شامپو، صابون و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و همچنین در دامپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

متخصص داروهای گیاهی در مورد خواص عسل و ترکیب آن با این گیاه می گوید: عسل ماده ای مغذی و پرانرژی است که در درمان بسیاری از بیماری ها اثری فوق العاده دارند و حتی برای درمان بیماری ها همراه با دیگر مواد غذایی نیز مصرف می شود. بر اساس تحقیقات انجام شده ترکیب عصاره خالص گیاه آلوئه ورا با عسل قابلیت فوق العاده‌ای در تقویت و افزایش قدرت ایمنی بدن در مقابل بیماری‌ها و ویروس‌های خطرناکی مثل آنفلوآنزا، سرماخوردگی و کرونا دارد، از آن‌جایی که مقاومت مخاط به جریان خون کافی در آن وابسته می‌باشد، این شرایط مقاومت مخاط در برابر هجوم عوامل بیماری‌زا را کاهش داده و به این ترتیب میکروب‌ها با حمله به سلول‌های مخاطی باعث ایجاد عفونت در دستگاه تنفس می‌شوند.

یکی از محصولات شرکت داروسازی باریج اسانس که ترکیب این گیاه و عسل را دارد، شربت آلوئه ورا باریج ® است که برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری‌های ویروسی از جمله سرماخوردگی، آنفلوآنزا، کرونا و همچنین آلرژی‌ها بسیار مفید است.

 برای تهیه این محصول می‌توانید به داروخانه های سراسر کشور مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.barijessence.com  و یا با شماره صدای مشتری  49921-021 تماس حاصل نمایید .

2121

کد خبر 1449779

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیماری ها آلوئه ورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز