Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@21:51:43 GMT

پیام جدایی قدیمی‌ترین استقلالی بعداز ۲۵سال

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۴۲۴

پیام جدایی قدیمی‌ترین استقلالی بعداز ۲۵سال

دکتر امین نوروزی یکی از قدیمی ترین چهره های تاریخ باشگاه آبی، پس از سالیان سال خدمت و فعالیت صادقانه در باشگاه استقلال، در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کنار آبی‌پوشان فعالیت نخواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دکتر نوروزی که برای بازیکنان تیم ملی و حتی بازیکنان مصدوم تیم رقیب یعنی پرسپولیس هم یک نعمت بود، به طور قطع قدیمی ترین چهره استقلالی باقی مانده در این تیم از دهه 70 بود و با همه مربیان بزرگ این تیم از حجازی و پورحیدری گرفته تا قلعه نویی و استراماچونی کار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بازیکنانی که روزگاری زیر دست او پای مصدوم خود را از مصدومیت ها خلاص می کردند، نیز به عنوان مربی کنارش ایستادند؛ از جمله فرهاد مجیدی و منصوریان.

دکتر امین نوروزی که فوتبالی ها او را به صداقت و زحمات بی دریغش برای بازیکنان و اهالی فوتبال می شناسند، پس از ۲۵ سال فعالیت در باشگاه استقلال، از این باشگاه جدا شد و پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

گاهی اوقات برای ماندنی شدن باید رفت و نماند . گاهی وقت‌ها برای خدمت کردن باید رفت و نماند. همواره جدایی سخت و غم انگیز بوده و هست چرا که شعله آن عشق و دوستی تا همیشه در دل فروزان است.

سالیان متمادی است که عشق به تیم بزرگ استقلال در دل و جانم ریشه دوانیده و هر آن چه که دارم و خواهم داشت از آن آبی دوست داشتنی است.
حتی تصور جدایی جان را به لب می‌رساند مگر می‌شود استقلالی باشی و راحت بروی پی کارت؟
خاطرات تلخ و شیرین روز آغاز تا کنون در ذهنم مرور می‌شود.


زیر سایه اسطوره‌های مکتب آبی مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی. در کنار آقایان عبداللهی و مظلومی و قلعه‌نویی و مرفاوی‌ و سکوموروخوف ایستادن و یا با منصوریان و شفر‌ها و استراماچونی و مجیدی همراه و همدل و همیار ماندن...

از آن دستور شبانه برای رسانیدن علی موسوی به بازی به تیم عراقی در جوار حرم سالار شهیدان و یا تلفن آن هوادار صادق استقلال (شهرام بحرینی) که دکترجان، ما در بازی با ذوب آهن به تیام نیاز داریم و باید آماده بازی‌اش کنی و صد‌ها نمونه قابل بیان دیگر همه و همه یادآور روز‌های خوب و خاطره ساز گذشته اند. حیف که اکنون وقت نماندن است نماندنی که با انگیزه خدمت بیشتر خواهد بود.
در این سال‌ها در کنار همه مردان بزرگ یاد گرفته‌ام به اصول پایبند باشم و هیچگاه حقیقت را فدای مصلحت نکنم و به اصولی که بزرگان و نام آورانی که سعادت تلمذ در کنارشان را داشته‌ام وفادار بمانم.
گفتنی‌ها بسیار است و مجال سخن کم؛ مهمترین چیز در این مقطع حفظ آرامش استقلال عزیز است و تلاش برای موفقیت کادر مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان و سایر کادر‌ها از جمله کادر پزشکی.

اکنون حس می‌کنم نماندن کمک بزرگتری برای نیل به این اهداف است. لحظات سختی است نگارش این سطور، اما تنها راه برای رسانیدن این صداست که استقلال مکتب حفظ حرمت‌ها است.
خط مشی ما پایبندی به اصولی، چون تعصب و احترام به پیشکسوتان و زحمتکشان و جلوگیری از هرگونه سالاری بجز هوادارسالاری است.
تنها آرزویم موفقیت استقلال عزیز است و سلامتی و شادابی همه هواداران شریف و موفقیت حاج محمود فکری و همکارانش در این راه سترگ.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست دکتر امین نوروزی دکتر نوروزی استقلال جدایی خداحافظی تابناک ورزشی علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!

وینفرد شفر از علی خطیر انتقاد کرده است.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی و اسبق استقلال درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال صحبت هایی را انجام داد.

وینفرد شفر به فرهیختگان گفت: 

خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود:

خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!