Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:54:16 GMT

پیولی: از روند این میلان متحیر نیستم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۹۵۱

پیولی: از روند این میلان متحیر نیستم

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد حضور هیچ بازیکنی در ترکیب تضمین شده نیست.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب پیروزی در پنج بازی ابتدایی، میلان هفته گذشته در خانه رم متوقف شده و دو امتیاز مهم را از دست داد. حالا استفانو پیولی در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل اودینزه مدعی شد این روند میلان باعث تعجب او نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استفانو پیولی گفت: "آنچه که من می بینم این است که بازیکنان میلان خوشحال و راضی هستند، اما ما باید تلاش بیشتری کنیم. ما باید همچنان تشنه و مسئولیت پذیر باشیم. در حال حاضر در لحظه ای مثبت قرار داشته و باید از این اشتیاق نهایت استفاده را ببریم، امیدواریم که این روند به طرفداران ما نیز سرایت کند.

 

 

رقابت برای حضور در ترکیب مهم است و این بدان معناست که هیچ کس نمی تواند استراحت کند. باید همیشه آماده باشیم، زیرا هر سه روز بازی می کنیم. من از روند این تیم میلان متحیر نیستم، زیرا همیشه به بازیکنانم ایمان داشتم. من امیدواربودم که آنها برای رسیدن به این سطح و ارائه چنین بازی هایی رشد کنند، اما تصور اینکه به این نتایج برسیم دشوار بود.

 

میلان باید همیشه مسابقه بعدی را مهمترین بازی بداند. شما روی کاغذ برنده نمی شوید، ارزش همه دیدارها سه امتیاز است و ما باید در هر بازی نشان دهیم که تیمی رقابت طلب هستیم. چرا باید به باختن فکر کنیم؟ ما فقط باید با همه توان برای کسب نتیجه مثبت تمرکز کنیم و سپس متوجه می شویم که چگونه باید با هر شرایطی روبرو شد.

 

آنته ربیچ کار را از نیمکت شروع خواهد کرد و می تواند در نیمه دوم بازی کند. امروز صبح کاستیخو دچار مشکل عضلانی شد و نمی خواستیم خطری او را تهدید کند. براهیم دیاز واقعا در حال رشد است و با تلاش فراوان و کیفیت بازی می کند."

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد