Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:26:54 GMT

تیراندازی نزدیک کلیسادر"لیون"فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۰۳۸

منابع خبری از تیراندازی نزدیک یک کلیسا در شهر «لیون» در غرب فرانسه خبر دادند. ناطقان: در تداوم ناآرامی‌ها درفرانسه، رسانه‌ها غروب شنبه به وقت تهران از تیراندازی در نزدیک یک کلیسا در شهر «لیون» در  غرب فرانسه خبر دادند.

رسانه‌ها گزارش دادند که این حادثه نزدیک «کلیسای یونانی‌ها» در خیابان «سنت لازاره» رخ داد  و طی آن یک فرد مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاهدان، نیروهای پلیس در منطقه تجمع کرده و تیراندازی بین ضارب یا ضاربان با نیروهای امنیتی هنوز ادامه دارد. برخی منابع مدعی شدند که فرد مجروح  یک کشیش است. وزارت کشور فرانسه از شهروندان خواسته از منطقه  درگیری فاصله بگیرند.

 این  حادثه در حالی رخ داده که فرانسه‌ روزهای گذشته در بالاترین تدابیر امنیتی به‌سر می‌برد و نیروهای پلیس در شهرهای این کشور تجمع کرده‌اند. «ژرارد دارمنین» وزیر کشور فرانسه روز جمعه گفت همانطور که پاریس مشغول مبارزه با «ایدئولوژی اسلام‌گرایانه» است، احتمال حملات بیشتر در این کشور وجود دارد.

دارمنین همچنین گفت نیازی به تغییر قانون اساسی برای محافظت از فرانسوی‌ها در مقابل حملات تروریستی وجود ندارد. وزیر کشور فرانسه در اشاره به اظهارات اخیر «رجب طیب اردوغان» علیه اسلام‌ستیزی «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور ترکیه را به عبور از حد و مرزها متهم کرد.

در پی تشدید سیاست‌های اسلام‌ستیزانه دولت «امانوئل ماکرون»، فرانسه جوی متشنج را تجربه کرد که همچنان پابرجاست. روز پنجشنبه در دو حادثه جداگانه دست‌کم چهار نفر جان خود را از دست داده و تعدادی زخمی شدند. منبع: فارس برچسب ها: تیراندازی ، لیون ، فرانسه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تیراندازی لیون فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در نشست با دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: تاثیر کتابخوانی در گسترش فرهنگ و پیشرفت جامعه روزافزون است و نمیتوان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را بدون مطالعه و کتاب متصور شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی و اهمیت دادن به این موضوع در میان جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین راه‌های توسعه فرهنگی است گفت ایجاد کتابخانه درشهر‌ها و مدارس استان وایجاد انگیزه برای دانش آموزان از اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از راه اندازی کتابخانه بدون کتاب یا الکترونیک در تهران برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت در آینده‌ای نزدیک این امکان در سایر استان‌های کشور هم ایجاد خواهد شد.

رمضانی در ادامه با اشاره به اینکه ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا از نظر شبکه کتابخانه‌ها و دستری را به خود اختصاص داده است گفت در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ کتابخانه عمومی در کشورمشغول فعالیت است.وی ایجاد کتابخانه در شهر‌های استان را از اولویت‌های این نهاد اعلام کرد و گفت : در ده شهر استان کتابخانه احداث می شود .

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه توجه به حوزه کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت در برنامه‌های کتاب هدهد سفید، برنامه تلویزیونی هدهد سفید و جایزه هدهد سفید به این امر توجه ویژه شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا