Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:26:55 GMT

بیش از ۷۴ هزار تن گندم در استان سمنان ذخیره شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۱۶۱

بیش از ۷۴ هزار تن گندم در استان سمنان ذخیره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدباقر منوچهری عصر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی کارگروه آرد و نان استان سمنان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: افزون بر ۷۴ هزار تن گندم به میزان نیاز و تقاضای ۱۱ ماه مردم، بخشی صنفی، صنعتی و تولیدی در استان سمنان ذخیره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آرد موجود در استان سمنان ازنظر کمیت و کیفیت بر اساس آزمایش‌های انجام‌شده در وضعیت ایده‌آل قرار دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان افزود: نفوذ دشمنان به حوزه آرد و نان می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در روند عرضه و تقاضا شود که راه‌اندازی و تدوین چارچوب‌های مشخص برای جلوگیری از رخنه دشمنان در مرحله تأمین، تولید و توزیع این اقلام راهبردی غذایی ضروری است.

منوچهری ادامه داد: کیفیت گندم‌های ذخیره شده در استان سمنان در وضعیت بسیار عالی است و بر اساس گزارش‌های رسیده از سوی وزارت جهاد کشاورزی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان از ۲۷ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال در سال زراعی جاری افزایش می‌یابد.

وی از کمبود کیسه آرد در کارخانه‌های آرد استان سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: با مساعدت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای رفع این چالش اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گندم استان سمنان کیفیت نان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید

متن پیامک که ظاهراً در روز‌های قبل هم به شکل دیگری به تلفن همراه برخی دیگر از مشترکان ارسال شده بود، به شرح زیر است: «شرکت آب و فاضلاب استان تهران/ مشترک محترم به شماره پرونده: ...
با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵ لیتر برای هر نفر الزامی می‌باشد. لطفا اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورید.»

 این پیامک، می‌تواند هشدار مستقیم درباره «کمبود آب شرب برای توزیع» و هشدار غیرمستقیم درباره «احتمال تکرار قطعی آب در تابستان امسال» باشد.

ظاهر این پیامک به مبحث مقررات ملی ساختمان اشاره دارد، اما واقعیت این است که مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان‌ها، سال‌هاست نوشته شده و به تصویب رسیده است و همانند سایر مباحث ۲۱گانه، هیچ‌وقت مورد توجه دستگاه‌ها نبوده است. تعبیه مخزن آب باعث می‌شود هنگام قطع‌شدن آب ساختمان‌ها، ساکنان از آب‌ذخیره استفاده کنند. 

 

منبع: دنیای اقتصاد 

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی