Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکاس وازکز هم اسیر طلسم بازی در سمت راست خط دفاعی رئال مادرید شد.

لوکاس وازکز، بعد از دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا و ناچو فرناندز آخرین بازیکنی است که بعد از چند بازی در پست دفاع راست، دچار مصدومیت شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، لوکاس وازکز در دقیقه '52 بازی با هوئسکا به دلیل مصدومیت جای خود را به فرلاند مندی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا آزمایش های بیشتری روی این بازیکن 29 ساله انجام خواهد شد.

به این ترتیب انتظار می رود که این مصدومیت عضلانی، لوکاس وازکز را هم از بازی با اینتر خارج کند تا زیدان کار بسیار سختی برای پوشش این منطقه از بازی داشته باشد. احتمالاً فرلاند مندی در دیدار این هفته لیگ قهرمانان اروپا در سمت راست خط دفاعی به میدان خواهد رفت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوکاس وازکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای مارکا، رئال مادرید اکنون می‌خواهد قرارداد فرلاند مندی، بازیکنی را که قبلاً گمان می‌رفت همین تابستان به تیمی دیگر واگذار شود را تمدید کند.

فرلاند مندی به عنوان جانشین مارسلو، اسطوره باشگاه، در سال 2019 از لیون خریداری شد.

در واقع، مرد فرانسوی خروج ستاره برزیلی را تسریع کرد و به سرعت توانست فیکس رئال شود و هرگز نیز این جایگاه را از دست نداد. مندی که در این مدت با رئال سه لالیگا و یک لیگ قهرمانان را فتح کرده، هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد ولی رئال می خواهد قراردادی جدید به او پیشنهاد دهد.

از آنجایی که مندی با مشکل مصدومیت های متعدد دست به گریبان بوده، گمان می رفت که او در تابستان امسال فروخته شود ولی عملکرد عالی و روند خوب و باثباتش در فصل جاری، نظرات را عوض کرد.

مارکا نوشته است که در صورت تمدید مندی، انتقال آلفونسو دیویس از بایرن منتفی خواهد شد چرا که سیاست باشگاه این است که در یک پست دو بازیکن مدعی فیکس بودن حضور نداشته باشند. به خصوص که فران گارسیا نیز امسال خوب کار کرده و نوید روزهای بهتری را نیز داده است. به این ترتیب مندی و گارسیا فصل بعد نیز مدافعان چپ رئال خواهند بود.

دیگر خبرها

  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس