Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند به برگزار کنندگان مراسم عروسی و ختم هشدار داد در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در نهاوند دستگیر می شوند.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: دادستانی در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف ندارد و در شرایط بحرانی نهاوند عوامل برگزاری هر گونه مراسم از جمله عروسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را دستگیر و آنها را راهی زندان می‌کند.

وی گفت: با توجه به افزایش مبتلایان و فوت شدگان به ویروس کرونا در شهرستان نهاوند که برابر گزارش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان از علل افزایش آمار ها، برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم بوده که توجه به این موضوع و نظارت بر عدم برگزاری این چنین مراسمات الزامی است.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، افزود:  برگزاری اجتماعات از جمله مراسم عروسی و ترحیم حتی در شهرها و  روستا ها که زمینه شیوع ویروس کرونا را فراهم می کند، جرم محسوب شده، بنابرین هشدار میدهیم در صورت گزارش مبنی بر برگزاری این قبیل مراسمات در هر نقطه از شهرستان برابر قانون اقدام و برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: مامورین نیروی انتطامی شهرستان موظف هستند تا علاوه بر جلوگیری از برگزاری هر گونه مجالس عروسی و عزاداری و ترحیم با متخلفین برخورد قانونی کنند.

دادستانی نهاوند از شهروندان هم خواسته است تا در صورت مشاهده برگزاری هر گونه مراسم مراتب را جهت اقدام قانونی به مراجع قضایی و یا نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم

این مراسم قرار است پنجشنبه همین هفته برگزار شود.

نمایشگاه «ازکربلا تا شام» یکی از بخش‌های این مراسم است.

اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس، آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت، از ویژه برنامه‌های این یادواره است.

همچنین قرار است، اجتماع بزرگ «بیت المقدس» استان نیز در این یادواره برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان