Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی موفق شد با تک گل کایل واکر شفلیدیونایتد را مغلوب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیتی در روزی که نمایش درخشانی ارائه داده و بارها روی دروازه شفلید صاحب موقعیت گلزنی شد، فقط یک بار دروازه حریف را باز کرد تا با کسب این سه امتیاز، موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود روی ارسال ژانو کانسلو صاحب فرصت گلزنی شد، اما رامسدال عکس العمل خوبی در مقابل ضربه سر فران تورس نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 13 و روی ارسال کرنر از سوی کوین دی بروین که سیتی می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه پای چپ آیمریک لاپورت با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 21 رودری خودش از پشت محوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه شفلید امتحان کرد، اما این بار نیز رامسدال عکس العمل خوبی از خود نشان داد.

اما در دقیقه 28 حملات سیتی جواب داده و بالاخره این تیم به گل اول دست یافت. ارسال زمینی و عرضی کوین دی بروین در پشت محوطه به کایل واکر رسید و او با یک ضربه زمینی و دقیق موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

در اواخر نیمه اول دی بروین با تیزهوشی ضربه ایستگاهی خود را از زیر دیوار عبور داد، اما دروازه بان شفلید موفق به مهار این موقعیت شد و در نهایت سیتیزن ها با همان برتری 0-1 راهی رختکن شدند.

در همان ابتدای نیمه دوم بود که فران تورس با یک ضربه فنی قصد داشت دروازه شفلید را باز کند، اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. در دقیقه 58 منچسترسیتی صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و ریاض محرز پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه او با مهار رامسدال همراه شد.

در دقیقه 70 شفلید تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت. برگ با حرکتی تماشایی فرصت خوبی برای لوندستارم ایجاد کرد، اما ضربه خطرناک این بازیکن از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت.

در دقیقه 84 و روی پاس ریاض محرز در گوشه زمین بود که برناردو سیلوا می توانست کار شفلید را تمام کند، اما ضربه او در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای در پی نداشت و در نهایت منچسترسیتی با برتری 0-1 از سد شفلید گذشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس فوتبال منچسترسیتی شفیلد اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود. آنها در نیمه اول با گل تروه چالوبا جلو افتادند و در ۴۵ دقیقه دوم هم با یک گل دیگر به پیروزی ۲-۰ رسیدند.

ویدئو: 331717

بازی پایاپای آغاز شد اما کم کم چلسی سوار بر بازی شد. در دقیقه ۵ شوت جکسون را فن د فن از روی خط برگشت داد و مانع از گل خوردن تیمش شد.

در ادامه چلسی کماکان صاحب توپ و میدان بود اما در خلق موقعیت جدی ناکام بودند. تا اینکه در دقیقه ۲۴ روی ارسال ضربه کاشته از کانر گالاگر، چالوبا با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۳۳ ضربه فنی و خطرناک مودریک به شکلی نفس‌گیر از کنار دروازه عبور کرد.

دقایقی بعد ضربه سر رومرو از کنار دروازه پتروویچ به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم اما با برتری تاتنهام آغاز شد. در دقیقه ۵۴ ضربه خطرناک کولوسفسکی را پتروویچ گرفت.

دقایقی بعد تاتنهام تا نزدیکی رسیدن به گل پیش رفت. جایی که ضربه جانسون در داخل محوطه جریمه، با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۲ ضربه کاشته خطرناک پالمر به تیر دروازه خورد و در برگشت جکسون با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۸۰ سون هیونگ مین می‌توانست به گل اول برسد اما گیلکریست به خوبی مقابل او مقاومت و توپش را دفع کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی چلسی به خوبی از پیروزی‌اش دفاع کرد و تاتنهام هم توانی برای خلق موقعیت نداشت تا بازی با نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد. چلسی با این برد به رده هشتم رسید و ۵۱ امتیازی شد. تاتنهام هم با همان ۶۰ امتیاز در جایگاه پنجم ماند.

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی