Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:51:04 GMT

۳ هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی توزیع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۱۹۷۵

۳ هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی توزیع خواهد شد

عین الله حاتمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه دادن رزمایش مواسات، این اقدام همچنان در دستور کار سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در امور اقشار بسیج با اشاره به شروع سومین مرحله این رزمایش از امروز، گفت: در این راستا ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این مرحله از رزمایش ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند و محروم خراسان شمالی توزیع خواهد شد.

حاتمی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ هزار دانش‌آموز نیازمند شناسایی شده‌اند، بیان کرد: این دانش آموزان توسط واحدهای دانش آموزی و انجمن اولیا مدارس شناسایی شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در امور اقشار همچنین از توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر با ارزش هر بسته ۱۴۰ هزار تومان در بین دانش آموزان نیازمند استان با مشارکت کمیته امداد و سپاه خبر داد.

کد خبر 5061034

منبع: مهر

کلیدواژه: مواسات سپاه جوادالائمه خراسان شمالی بسیج ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد گرگان کرمانشاه هفته وحدت نیروی انتظامی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی