Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:28:12 GMT

دیواره حفاظتی پایین‌دست شهر چوبر تالش تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۳۲۲۱

دیواره حفاظتی پایین‌دست شهر چوبر تالش تکمیل شد

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد حسین شاهکویی روز یکشنبه در بازدید از دیواره حفاظتی خیابان شهید زردپور شهر چوبر بخش حویق تالش اظهار کرد: برای تکمیل این دیواره به طول ۱۱۵ متر و ارتفاع چهار متر از بستر رودخانه، ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات پدافند غیرعامل و بقیه از اعتبارات شهرداری چوبر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دیواره، منطقه مسکونی محله پایین دست شهر چوبر را از سیلاب ها و طغیان رودخانه حفاظت خواهد کرد و به این دیواره حفاظتی یک دیواره ضامن به عرض یک متر وصل خواهد شد.

وی افزود: مسیر دسترسی به خیابان شهید زردپور در مراحل بعدی این پروژه تعریف شده است و در حال حاضر این ارتباط از کنار رودخانه قطع است.

فرماندار تالش از رودخانه محدوده روستای بالامحله، پل ارتباطی روستاهای خودکار محله و مسجد قباقی، جاده روستای بالغ گولی و مدرسه عشایری شهید بی نیاز تواگل چوبر نیز بازدید کرد و با حضور در گلزار شهدای روستای بالامحله و مزار ناصر افتخاری از کارکنان سابق فرمانداری، به مقام شامخ شهدا و همکار سابقش ادای احترام کرد.

بخش حویق تالش بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد و در جریان سیلاب رودخانه چوبر در آخر شهریور ماه امسال، به تاسیسات زیربنایی خسارت وارد و یک مرکز انبار بسته بندی کیوی تخریب شده بود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل چوبر توسعه روستایی حویق تالش سیل خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل چوبر توسعه روستایی حویق تالش سیل خسارت مالی پدافند غیر عامل چوبر توسعه روستایی حویق تالش سیل خسارت مالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن رودخانه در روستای برمزید و خنجوک

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، چند روزی است برخی از شهر‌ها و روستا‌های کشورمان بر اثر بارش شدید باران سیلابی شده است. روستای برمزید سفلی از توابع شهرستان ماژان و روستای خنجوک در شهرستان قائنات واقع در استان خراسان جنوبی نیز با بارش شدید باران همراه شد به طوری که رودخانه‌ها طغیان کرده و سیلابی شدند.

شهروند خبرنگاران ما با ارسال فیلم لحظه وقوع سیلاب را به نمایش گذاشتند که در ادامه مشاهده می کنید.

طغیان رودخانه روستای برمزید سفلی مزارع و بندسارقنات را تخریب کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 رودخانه روستای خنجوک پس از بارش شدید باران سیلابی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن رودخانه در روستای برمزید و خنجوک
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • طغیان‌ رودخانه روستای سرخه مرند | ویدئو
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد