Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی نظرسنجی‌ها در ۴۸ ساعت مانده به زمان برگزاری انتخابات آمریکا می‌تواند چشم انداز نتیجه این رویداد را روشن‌تر کند. خبرگزاری میزان – ۲ روز تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا فرصت باقی است.   رقابت‌ها شدیدتر و سرعت عمل کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» و «جو بایدن»، نامزد‌های حزب جمهوریخواه و دموکرات افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «ریل کلیر پالتیک، سی ان ان و نیویورک تایمز»، نظرسنجی‌های انتخاباتی چه می‌گویند؟ براساس نظرسنجی «اِی بی سی نیوز و واشنگتن پست»، ترامپ در ایالت «فلوریدا» با اختلاف ۲ درصد از بایدن پیش است.   همین نظرسنجی بایدن را در ایالت «پنسیلوانیا»، با اختلاف ۷ درصد پیشتاز می‌داند.   همچنین نظرسنجی‌های «دس موینس ریجستر»، «ترافالگار گروپ» و «وای تو آنالیتیکس»، ترامپ در ایالت‌های «آیوا»، «آریزونا» و «یوتا» پیشتاز است.   نتایج نظرسنجی‌های «سی ان ان»، «امرسون»، «ساسکوئنا»، «مورنینگ کال»، «روآنوک کالج» و «آی بی دی و تی آی پی پی»، از برتری بایدن در ایالت‌های «آریزونا»، «نبراسکا»، «ویسکانسین»، «میشیگان»، «پنسیلوانیا»، «کارولینای شمالی»، «ویرجینیا» و انتخابات سراسری حکایت دارند.   در مجموع نظرسنجی‌های برگزار شده نیز بایدن با اختلاف ۶ درصد پیشتاز است.   نکته قابل توجه این که در ۲ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، مجددا بایدن در ۶ ایالت کلیدی «فلوریدا»، «پنسیلوانیا»، «میشیگان»، «ویسکانسین»، «کارولینای شمالی» و «آریونا» پیشتاز است.   هرچند این پیشتازی در ایالت‌های «فلوریدا» و «آریزونا» بسیار اندک است.   در واقع تنها ایالت مطمئن بایدن در این گروه از ایالت ها، میشیگان است و پس از آن ویسکانسین و پنسیلوانیا هستند.   محبوبیت بایدن و ترامپ در ۲ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، ۶.۶ و منفی ۱۳.۱ درصد است.  بیشتر بخوانید:  روزشمار انتخابات آمریکا  وضعیت آمریکا ۲ روز مانده به انتخابات - از الکترال‌ها چه خبر؟ براساس تازه‌ترین خبرها، بایدن تاکنون ۲۱۶ و ترامپ ۱۲۵ رای الکترال را از آن خود کرده اند؛ این در حالی است که برای ترامپ ۱۸۸ رای الکترال دیگر و برای بایدن ۳۵۰ رای الکترال دیگر قابل بحث هستند.   - برنامه تجمع‌های انتخاباتی امروز: دونالد ترامپ روز یکشنبه، ۱۱ آبان، برای کارزار انتخاباتی به «پنسیلوانیا»، ایالت محل اقامت بایدن می‌رود و بایدن کارزاری در «میشیگان» برگزار می‌کند.   - اخذ بیش از ۹۰ میلیون رای در رای گیری زودهنگام: بیش از ۹۰ میلیون آمریکایی تاکنون رای خود را به صندوق انداخته اند.   این میزان معادل ۶۷ درصد کل آرای اخذ شده در سال ۲۰۱۶ است.   انتهای پیام/ برچسب ها: انتخابات آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا انتخابات آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ ۲ روز مانده به انتخابات انتخابات آمریکا نظرسنجی ها ایالت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها