Web Analytics Made Easy - Statcounter

چاپ کاتالوگ و بروشور با هدف برقراری ارتباط موثر بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان انجام می‌شود. وظیفه اصلی آن‌ها معرفی محصولات و خدماتی است که شما ارائه می‌کنید تا ضمن ایجاد اعتماد در مخاطب، او را به استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب کند. بسیاری تصور می‌کردند که با ورود به عصر دیجیتال، دوران طراحی و چاپ کاتالوگ هم به اتمام می‌رسد اما در عمل این اتفاق نیفتاد و این محصولات هنوز جایگاه ویژه‌ای در معرفی محصولات و برندسازی ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب اطلاعات جامعی را در خصوص بروشور و کاتالوگ ارائه می‌کنیم و با خدمات مهرسام چاپ به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای چاپ انواع کاتالوگ و بروشور آشنا می‌شوید، همراه ما باشید.

کاتالوگ چیست و چه فرقی با بروشور دارد؟

کاتالوگ دفترچه‌ای است که به معرفی خدمات و محصولات مختلف می‌پردازد و یک راهنمای کامل برای انتخاب محصولات و خدمات شما است. بروشور بیشتر جنبه تبلیغاتی و ترغیباتی دارد و به همین دلیل لحن آن با بروشور متفاوت است و بیشتر ابزار بازاریابی و فروش برای معرفی فرصت‌های ویژه فروش است. طراحی و چاپ کاتالوگ در اثرگذاری بیشتر آن و معرفی محصولات نقش حیاتی دارد.  

اگر طراحی و چاپ از کیفیت و خلاقیت لازم برخوردار باشد، احتمالا کاتالوگ شما در کتابخانه، قفسه یا میز تحریر افراد باقی خواهد ماند تا زمانیکه قصد خرید دارند به سراغ آن بروند و با شما تماس بگیرند. این ماندگاری باعث می‌شود شرکت‌ها حاضر باشند برای چاپ کاتالوگ هزینه کنند و به کیفیت آن اهمیت ویژه‌ای بدهند.

اطلاعات ارائه شده در بروشور کلی و جهت اطلاع رسانی به مشتری است اما در کاتالوگ اطلاعات با جزئیات بیشتر برای ارائه اطلاعات مناسب به کارشناسان و متخصص حوزه کاری شما ارائه می‌شود.

هدف از تهیه یک بروشور یکی از اهداف زیر است: برند سازی

به شناسایی کسب‌وکار شما و اینکه در چه درجه‌ای از اعتبار قرار دارد کمک می‌کند و از این رو اهمیت بالایی دارد.

تبلیغات

تیم بازاریابی و فروش کسب‌وکارهای مختلف از بروشور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و با هدف دستیابی به فروش بیشتر استفاده می‌کنند.

آموزش

بسیاری از نکات آموزشی و بهداشتی از طریق بروشورهای مختلف آموزشی اطلاع رسانی می‌شود و اغلب به دلیل حجم کم اطلاعات، جاذبه‌های بصری و قابلیت حمل با استقبال بالایی مواجه می‌شود.

اطلاع رسانی

یکی دیگر از کارکردهای بروشور اطلاع رسانی در مورد محصولات و خدمات است که سال‌ها است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چاپ کاتالوگ حرفه ای چه مشخصاتی دارد؟

برای چاپ کاتالوگ و بروشور راهکارهای مختلفی وجود دارد، اگر تیراژ کار شما بیشتر از 500 عدد باشد چاپ افست برای شما بهترین گزینه است، چراکه رنگ‌ها را با بهترین کیفیت روی کاغذ می‌آورد و زمانیکه در ملاقات‌های حضوری یا نمایشگاه‌ها آن را در اختیار مراجعه کنندگان و مشتریان احتمالی قرار می‌دهید، متوجه کیفیت بالای آن می‌شوند.

برای تیراژ کمتر از 500 عدد چاپ دیجیتال گزینه بهتری است که ظرف مدت بسیار کوتاهی کار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مهرسام چاپ یک موسسه کاملا حرفه‌ای در زمینه انواع چاپ است که به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن بهترین کارهای چاپی را با کیفیت حرفه‌ای تحویل بگیرید. استعلام قیمت چاپ در این مجموعه در اسرع وقت انجام می‌شود و معمولا ظرف مدت 30 دقیقه کارشناسان این مجموعه با شما تماس می‌گیرند و اعلام قیمت می‌کنند.

اگر فرم‌های الکترونیک روی سایت را تکمیل کنید، کارشناسان این مجموعه خیلی سریع‌تر از هر موسسه دیگری با شما تماس می‌گیرند و ضمن ارائه مشاوره لازم، هزینه چاپ بروشور یا کاتالوگ را به شما اعلام می‌کنند.

چاپ کاتالوگ افست چیست و چه تفاوتی با دیجیتال دارد؟

چاپ افست برای چاپ سفارش‌هایی با تیراژ بالا کاربرد دارد و فرایند چاپ در دستگاه‌های افست انجام می‌شود. اساس کار چاپ افست بر مبنای سیستم رنگی CMYK که از 4 رنگ اصلی تشکیل شده شکل گرفته است. هر رنگ در دستگاه به صورت جداگانه چاپ می‌شود تا در نهایت یک سفارش به شکل کامل آماده شده در اختیار مشتری قرار بگیرد.

چاپ دیجیتال این فرایند را سرعت می‌بخشد به همین دلیل در کارهایی که به سرعت عمل زیادی نیاز دارند یک گزینه مناسب است، کیفیت کارهای دیجیتال هنوز به سطح افست نرسیده و از این رو برای کارهای حساس چندان توصیه نمی‌شود.

هزینه چاپ افست به نسبت بالا است و از این رو برای چاپ سفارشاتی که تعداد پایین دارند، چندان مقرون به صرفه نخواهد بود.

چاپ دیجیتال روی انواع مختلف کاغذ امکان پذیر نیست و اگر نوع خاصی از متریال اولیه مورد نظر شما باشد، احتمالا باید از چاپ افست برای انجام کار خود استفاده کنید.

هنگام انتخاب نوع چاپ خود لازم است تعداد تیراژ مد نظر، کیفیتی که برای چاپ در نظر دارید و بودجه‌ای که به این کار اختصاص دادید را مشخص کنید و بر این اساس نوع چاپ خود را انتخاب کنید.

محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ به چه صورت انجام می‌گیرد؟

عوامل مختلفی در محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ و بروشور تاثیر گذار هستند. در اینجا به برخی از این عوامل اشاره می‌کنیم. قطع کاتالوگ، هزینه چاپ کاتالوگ با سایز رحلی و رقعی کاملا متفاوت است، همچنین جنس و  گرم کاغذ هم یک فاکتور تعیین کننده به شمار می‌آید، هرچه گرماژ کاغذ بیشتر باشد و جنس بهتری را انتخاب کنید، قطعا باید هزینه بیشتری را هم پرداخت کنید. در نهایت تعداد صفحات و تیراژ هم در کنار نوع پوشش جلد و رنگبندی در محاسبه قیمت تاثیر بسیاری دارد. اگر کاتالوگ شما نیاز به صحافی داشته باشد بسته به نوع صحافی‌ای که انتخاب می‌کنید هزینه آن هم تغییر خواهد کرد.

مهرسام چاپ یک فهرست کامل از انواع سایز، جنس و گرم کاغذ، تیراژ و ... را در قالب یک فرم روی سایت خود قرار داده تا شما با تکمیل آن بتوانید استعلام قیمت خود را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید. برای اطلاع از قیمت‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه چاپ کاتالوگ سایت این مجموعه مراجعه کنید.

آیا چاپ کاتالوگ ارزان امکان پذیر است؟

برخی از چاپخانه‌ها سعی می‌کنند تا با ارائه قیمت پایین مشتریان بیشتری را جذب کنند اما از آنجا که کار چاپ هزینه‌بر است و به مواد اولیه مناسب و تخصص نیاز دارد، اگر قیمتی کمتر از انتظار دریافت کردید احتمالا باید منتظر دریافت کاری با کیفیت پایین باشید.

مهرسام با ارائه کیفیت بالای چاپ و قیمت‌های رقابتی موفق شده اطمینان مشتریان خود را جلب کند و در این مسیر سعی کرده رضایت مشتری را در اولویت اصول حرفه‌ای خود قرار دهد.

فراموش کنید هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی هم بی حکمت نیست، به همین دلیل پیش از ثبت سفارش چاپ کاتالوگ و بروشور از کیفیت کار مجموعه اطمینان حاصل کرده و نمونه کارهای چاپخانه را مشاهده کنید. نظارت چاپ حرفه‌‌ای همیشه در ارائه کار با کیفیت تاثیر گذار است که البته در مهرسام چاپ، نظارت دقیق و حرفه‌ای روی چاپ صورت می‌گیرد.

مهرسام چاپ چه خدماتی در زمینه چاپ کاتالوگ و بروشور ارائه می‌دهد؟

این مجموعه همیشه کار با کیفیت ارائه می‌کند از این رو معمولا کار باطله و دور ریز در سفارش‌های تحویل داده شده مشاهده نمی‌شود. تعداد سفارشاتی که به مشتری ارائه می‌شود معمولا بیشتر از توافق است و با توجه به نبود ضایعات که در بسیاری از چاپخانه‌ها 3 تا 5 درصد کار تحویلی است و گاهی در قرارداد هم ذکر می‌شود، یک مزیت رقابتی ویژه به شمار می‌آید. مشتری به همین خاطر برای انجام سایر کارهای چاپی خود هم این مجموعه را انتخاب می‌کند.

سفارشات در موقع مقرر به مشتری تحویل داده می‌شود و خوش قولی یکی از اصول کاری بسیار حیاتی در این مجموعه به شمار می‌آید.

سرعت بالای تحویل به ویژه در مواردی مثل همایش‌ها و نمایشگاه‌ها یک امر حیاتی است که موسسات چاپی باید به آن توجه ویژه داشته باشند، این امر در مهرسام به خوبی رعایت می‌شود.

نبود دورریز و قیمت رقابتی در مقایسه با کیفیت بالای سفارش‌های تحویلی باعث می‌شود کارفرما از انتخاب این مجموعه رضایت کامل داشته باشد.

کلام آخر

چاپ کاتالوگ و بروشور به انتخاب مصرف کنندگان به عنوان افرادیکه به یک کالا یا محصول نیاز دارند، کمک بسیاری می‌کند. معمولا در کاتالوگ‌ها نام محصول، مشخصات فنی و کارکردهای آن به با جزئیات ذکر می‌شود که انتخاب آن را برای علاقه‌مندان ساده‌تر می‌کند. بروشورها هم به دلیل ترغیب افراد به آشنایی با محصول، آگاهی از پیشنهادهای ویژه فروش و ارتباط با مشتری اهمیت ویژه‌ای دارند.

طی سال‌های اخیر و با وجود شکل گیری ارتباطات الکترونیک کاتالوگ و بروشور نقش حیاتی خود برای اطلاع رسانی و جذب مشتری را حفظ کرده است. هرچه کیفیت چاپ و طراحی این محصولات بهتر باشد قطعا شانس اینکه مشتریان آن را نگهداری کنند و هنگام خرید به کاتالوگ‌ها مراجعه کنند را افزایش می‌دهد.

اگر قصد چاپ کاتالوگ یا بروشور را دارید و از بین گزینه‌های متنوع موجود نمی‌توانید یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت مهرسام چاپ سر بزنید تا ضمن آشنایی با انواع چاپ و کارکرد هر کدام بتوانید سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت استعلام قیمت و مشاوره کارشناسان این مجموعه را دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست چاپ افست چاپ دیجیتال رپرتاژ آگهی علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست چاپ کاتالوگ و بروشور محصولات و خدمات اطلاع رسانی هزینه چاپ برای چاپ چاپ افست حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/۱3

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هوای تهران پاک است
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • سکانس‌هایی از فیلم بیست و سه نفر
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است