Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:05:10 GMT

بیش از ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۴۶۱۷

بیش از ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان کشف شد

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم ستاد عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای کشف 950 کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمان سه متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد.
وی خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر از استان های شرقی به سمت مرکز کشور مطلع شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: ۱۱۲ تن مواد مخدر طی سال جاری در استان کرمان کشف شده و امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۰ تن افزایش کشفیات را شاهد هستیم.
سردار ناظری همکاری مردم را یکی از مولفه های اصلی افزایش کشفیات مواد مخدر دانست و تصریح کرد: به قاچاقچیان هشدار می دهیم ماموران پلیس کرمان اجازه تردد و خودنمایی به قاچاقچیان را نخواهند داد و محورهای این استان مسیر امنی برای آنها نخواهد بود.
وی گفت: توصیه پلیس این است که قاچاقچیان مواد مخدر دست از کارهای خود برداشته و به ارتزاق حلال آورند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مواد مخدر کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مواد مخدر کشفیات خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مواد مخدر کشفیات اخبار کنکور استان کرمان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد