Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: استان یزد در زمینه مشارکت خیران در رسیدگی به آسیب دیدگان کرونا رتبه نخست را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد شجاعان در دیدار اعضای ستاد مردمی امدادگران و حافظان سلامت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به جلسه اخیر رهبر معظم انقلاب با ستاد ملی کرونا در سطح کشور و توصیه هایی که معظم له در این جلسه داشتند، اظهار داشت: جلسه رزمایش مواصات همدلی در یزد بر همین مبنا شکل گرفت تا افرادی که در دوره های قبل ایفای نقش کرده بودند، همفکری و هماهنگی کنند و برای مرحله جدید هم بتوانیم با هماهنگی ها حرکت عظیم و گسترده ای در سطح استان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به مسئله بهداشت و درمان و رسیدگی به محرومان عنوان کرد: آموزش همگانی به صورت محله محور با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج از تاکیدات رهبری است که در این راستا سپاه یزد ورود کرده و با محوریت مساجد و در محلات با همکاری و هماهنگی بسیج کار پیش خواهد رفت.

شجاعان همچنین با بیان اینکه در نظر گرفتن بسته های معیشتی توسط دولت نیز از تاکیدات رهبری است، افزود: دولت در این زمینه در حال انجام اقداماتی است که امیدواریم هرچه سریع‌تر برنامه های خود را عملیاتی کند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه ورود خیران به میدان کمک رسانی به مردم، عنوان کرد: خوشبختانه خیران استان یزد در این زمینه نمره قبولی دارند و یزد در زمینه مشارکت خیران در امر رسیدگی به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا رتبه نخست را دارد.

شجاعان همچنین با اشاره به تاکید رهبری به حضور پرشور نیروهای داوطلب همچون روزهای اول شیوع کرونا اظهار داشت: از نیروهای داوطلب مخلص، جوان و مومن و صالح دعوت شده تا در میدان مقابله با کرونا حضور پیدا کنند و دوباره شاهد حضور نیروهای جهادی همچون روزهای نخست شیوع کرونا در یزد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدواریم همه افرادی که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کمک های خوب و همت بالایی برای رسیدگی به آسیب دیدگان از کرونا داشتند، همچنان نیز این برنامه را با وحدت رویه بیشتر ادامه دهند زیرا در موج سوم کرونا، میزان آسیب ها از دفعات قبل بیشتر است به نحوی که آمار مراجعات به مراکز حمایتی مثل کمیته امداد سه برابر شده و باید به همین نسبت عنایت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم در هر اندازه ای که در توان داریم، آثار و تبعات منفی این امر را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آسیب دیدگان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است

رئیس‌جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، بنابراین مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری