Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان از ۱۳ آبان ماه آغاز می‌شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان روز‌های ۱۳ تا ۲۷ آبان ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۶۵ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) مرتضی قیاسی (لرستان) یک نفر متعاقبا اضافه خواهد شد.

۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (تهران) جمال عبادی (خوزستان) محمد نخودی (مازندران)

۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی (مازندران) حمیدرضا زرین پیکر (تهران) پیمان یاراحمدی (لرستان)

سرمربی: غلامرضا محمدی
مربیان: ابراهیم مهربان- عباس حاج کناری- مهدی تقوی
مدیر فنی: محسن کاوه
ماساژور: سجاد امیری
مربی بدنساز: دکتر مرتضی بهرامی نژاد
متخصص تغذیه: دکتر رامین امیرساسان

لازم به ذکر است کشتی گیران سایر اوزان پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، طبق نظر کادر فنی به اردوی مذکور اضافه خواهند شد.

گفتنی است با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ایجاد فضای قرنطینه در محل اردو، نفرات دعوتی ظهر روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه به خانه کشتی مراجعه نمایند؛ و پس از انجام آزمایش کرونا و منفی بودن نتیجه آن، مجوز حضور در محل اردو را دریافت خواهند نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غلام رضا محمدی کشتی شهید ابراهیم هادی تیم ملی کشتی آزاد آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، دومین برنامه سینماتک خانه‌ سینما با همکاری خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان دوازدهم اردیبهشت ماه، با نمایش و نقد فیلم مستند «بیست روز در ماریوپُل» برگزار می شود.

«بیست روز در ماریوپُل» ساخته‌ مستیسلاف چرنوف که برنده‌ جایزه‌ اسکار بهترین مستند امسال شده، به روزهای نخستین آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در شهری مرزی می‌پردازد.

این فیلم روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به‌ نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، مهرزاد دانش و مازیار فکری‌ ارشاد به نقد اثر می‌پردازند، حضور در برنامه‌های سینماتک خانه‌ سینما برای اعضای صنوف عضو خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6091046

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد