Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@22:01:54 GMT

عباس قبادی، دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۶۹۸۵

عباس قبادی، دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور شد

با حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی به عنوان دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی به عنوان دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور منصوب شد. در متن حکم صادره از سوی علیرضا رزم حسینی آمده است:

به استناد مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و مصوبه شماره 93293/ت54762 هـ مورخ هیئت محترم 1396/8/1 وزیران به منظور اداره کارگروه تنظیم بازار و برقراری هماهنگی های لازم برای اجرای موثر تصمیمات کارگروه و سایر امور محوله، به موجب این حکم با حفظ سمت، جنابعالی را به عنوان دبیر کارگروه تنظیم بازار منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کلیه دستگاه‌های عضو کارگروه و تشکل های توانمند غیردولتی و روشهای نوین تامین مدیریت، سیستم های هوشمند کنترل و نظارت بر بازار، مساعی لازم را برای حفظ تعادل و آرامش مصرف با رویکرد حمایت توأمان از تولید کنندگان در سال جهش تولید و مصرف کنندگان در شرایط حساس کنونی در حوزه کالاهای اساسی، حساس و ضروری صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات مورد نیاز جامعه معمول نمایید.

بدیهی است معاونت ها، سازمان ها و شرکت های مرتبط با بخش بازرگانی وزارت متبوع، همچون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت بازرگانی دولتی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران برای انجام وظایف محوله کمال همکاری با جناب عالی را خواهند داشت.

توفیق روز افزون شما را در سایه عنایات حق تعالی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) با همت عالی و سعی وافر در انجام این وظیفه خطیر مسئلت دارم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن دبیر کارگروه تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

نعمت الله حاتمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دهلران در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است.

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالا‌های اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازار برای عرضه برخی محصولات و کالا‌های اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف را پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن