Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام مقام رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: جهادی که علوم پزشکی کرمان در کرونا انجام داد چشمگیر و زنده کننده خاطرات هشت سال دفاع مقدس بود و گروه های جهادی و تبلیغی هم در بیمارستان ها حضور یافتند و کارهای زیادی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام علی عارفی، بعد از ظهر یکشنبه(۱۱ آبان) در نشست فرمانده و معاونان سپاه ثارالله استان با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی گفت: جهادی که علوم پزشکی کرمان در کرونا انجام داد چشمگیر و زنده کننده خاطرات هشت سال دفاع مقدس بود؛ جهادی که به فرماندهی هیئت رییسه دانشگاه در حال انجام است و با هیچ چیز از نظر مالی جبران نمی شود اما خدا حتماً جبران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام مقام رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به حضور گروههای جهادی و تبلیغی در بیمارستان ها و رزمایش مواسات اشاره و بیان کرد: در مجموع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی و غذای گرم و نیز نیازهای بهداشتی به خانواده ها رسانده و کارهای زیادی انجام شد.

 

 

وی رسیدگی به خانواده های کرونایی و کادر دانشگاهی مبتلا به کووید ۱۹ را نمونه دیگری از عرضه فعالیت های جهادی در دوره کرونا عنوان و تصریح کرد: حضور سپاه در کنار کادر درمان آرامش بخش است زیرا هر کجا سپاه وارد شده برکات زیادی دیدیم.

 

 

حجت الاسلام عارفی خاطرنشان کرد: پزشکان ما نبریدند و روی پا هستند زیرا جانفشان هستند و دشمن را خسته می دانند؛ امیدواریم در این آزمایش سخت روسفید بیرون بیاییم و ملت آسیب کمتری ببینند‌.

 

 

در ادامه حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به سخنی از شهید سلیمانی که در عملیات مهران گفته بود من در حال حاضر چیزی ندارم اما یک گردان دارم که خوب گریه می کنند؛ ادامه داد: در این بیماری تحمیلی هم ما یک گردان کامل طلبه مجهز و ایثارگر به تمام‌معنا داریم تا کمک کادر درمان باشند و با همین بضاعت کم و با امکانات دفتر نمایندگی و مباحث تعمیق معنویت و... در کنار شما هستیم.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهادگران سلامت کروناویروس علوم پزشکی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که دروازه‌بان مصدوم قرمزها همچنان تحت نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند تا حضور او در بازی چهارشنبه‌شب برابر سپاهان نامشخص باشد.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان صحبت‌های جدی خود را در خصوص دیدار با سپاهان انجام داد.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود