Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محس رشیدی روز یکشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس افزود: ۱۱۳ اثر از هنرمندان استان به این جشنواره ارسال شده بود که رشد کمی و کیفی خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشت.

وی ادامه داد: رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مورد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مهمترین محورهای این جشنواره هنری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی اظهار داشت:‌ استکبارستیزی و مقابله جهانی با نظام سلطه، ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت، جوانان و پاسداری از ارزش و دستاوردهای دفاع مقدس، معرفی الگوهای علمی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان و مشتاقان فرهنگ انقلاب اسلامی از دیگر محورهای این جشنواره هنری بوده است.

وی تصریح کرد:‌ آثار ارسالی در حوزه‌های عکس، فیلم، تندیس، کاریکاتور، خوشنویسی و نقاشی بودند.

این جشنواره در بخش‌های هنری- نمایشی، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی و سنتی، رادیویی، تلویزیونی و سینمایی، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و بخش آزاد برگزار شد.

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس یکشنبه ۱۱ آبان ماه باتوجه به شرایط موجود و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت مجازی در شهر شیراز و در استان‌ها به‌طور همزمان برگزار و از هنرمندان برگزیده تجلیل شد.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هنرهای تجسمی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هنرهای تجسمی لرستان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هنرهای تجسمی لرستان اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است