Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مقامات اداره پست شهر باتلر واقع در ایالت پنسیلوانیا آمریکا گفته‌اند از موضوع اطلاعی ندارند اما «آرون شیسلی» مسئول برگزاری انتخابات گفته است بیش از ۱۰ هزار تماس از طرف مردم داشته که به دنبال اطلاعات درباره برگه آرای هستند که درخواست داده‌اند اما به دست آنها نرسیده و حتی بعضی آنها چندین بار تماس گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیسلی به سی‌ان‌ان گفت: «در جای مابین اداره پست و مجتمع پتیسبورگ یک اتفاقی افتاده است و ما نمی‌دانیم این اتفاق چیست.»

وی افزود: ما هیچ اطلاعی از تعداد آرای گمشده نداریم.

رای دهندگان آمریکایی در ایالت پنسیلوانیا دریافته‌اند که هزاران برگه رای پستی - گفته می‌شود در حدود ۴۰ هزار رای است - توسط رای دهندگان پست شده اما هنوز به دست مسئولین ایالتی نرسیده و مفقود شده است.

گم شدن آرای در باتلر در حالی است که ایالت پنسیلوانیا از اهمیت زیادی در تعیین سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد. در سال ۲۰۱۶ ترامپ خیلی از بیشتر کلینتون در شهر باتلر رای آورد. ۶۶ درصد به ترامپ و ۲۹ درصد به کلینتون رای داده بودند.

«لزلی اوسچه» از مقامات مسئول در برگزاری انتخابات به رسانه گفت: در ابتدا تصور می‌شد که برگه‌های آرا پستی با تاخیری که از سوی سیستم پست بوجود آمده مواجه شده‌اند و هنوز هم نظر بر همین است، اما زمانی که ما متوجه این موضوع شدیم، استراتژی خود را تغییر دادیم و شروع به مطلع ساختن ساکنان این مناطق کردیم.

شبکه خبری سی.بی.اس با یادآوری اینکه رای دهندگان منطقه بالتر تا روز سه شنبه فرصت زیادی ندارند اما کمیسیونر انتخابات این منطقه از آنها خواست یا شخصا به پای صندوق‌های رای رفته و یا برگه‌های پستی مربوط به خود را بار دیگر از طریق پست دریافت کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی هم اکنون تحقیقات فدرال در این زمینه در جریان است تا مشخص شود چه اتفاقی برای برگه‌های رای افتاده است.

کد خبر 561757 برچسب‌ها انتخابات آمریکا آمریکا - دونالد ترامپ آمریکا - جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات آمریکا آمریکا دونالد ترامپ آمریکا جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم