Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@23:14:05 GMT

آموزش واردات کالا از چین

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۹۵۷۹

آموزش واردات کالا از چین

رویداد۲۴ آیا می خواهید واردات قطعات الکترونیکی از چین را بیاموزید؟

سپس باید بفهمید که واردات از چین چگونه کار می کند. دانستن هزینه های مربوطه ، بازه زمانی تحویل و موارد دیگر ضروری است. واردات کالا صرفاً به معنای خرید کالا از تأمین کننده خارج از کشور شما است.

چین بزرگترین کشوری است که مردم ایالات متحده آمریکا / کانادا / استرالیا و اروپا از آن وارد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این راهنما نشان دادن چگونگی واردات از چین است اما همچنین چگونگی تأمین منابع خارجی می تواند نگرانی واردات را از دست شما خارج کرده و به رشد واردات شما کمک کند.

این یک کتابچه راهنمای مناسب برای مشاغل کوچک و بزرگ در سراسر جهان است. در زیر ، یک جدول وجود دارد که شرح هر موضوعی است که ما به آن خواهیم پرداخت.

اصطلاحاتی که هنگام واردات از چین استفاده می شود
1. EXW (کارهای قبلی)
EXW یا Ex Works به توافق نامه تجارت بین المللی اشاره دارد که بر اساس آن پیش بینی می شود تأمین کننده کالا را در محل کار خود آماده بارگیری کند. خریدار مسئولیت کلیه هزینه ها و تعهدات حمل و نقل را پس از خروج از آدرس تجارت فروشندگان بر عهده خواهد داشت.

هنگام استفاده از این شرایط حمل و نقل ، هزینه و خطرات حمل و نقل کالا فقط به عهده خریدار است. این بدان معناست که Ex Works خریدار را قادر می سازد تصویر واضح تری از هزینه های پیش از موعد داشته باشد. همچنین خریدار کنترل کل محموله را کنترل خواهد کرد و از این طریق مانع از افزایش هزینه های محلی فروشنده می شود.

2. FOB (رایگان در هیئت مدیره)
FOB یا Free on Board توافقی است که نشان می دهد آیا خریدار یا فروشنده در قبال کالاهایی که در حمل و نقل آسیب دیده اند مسئولیت دارند. "نقطه حمل و نقل FOB" به این معنی است که اگر کالا حمل شود ، خریدار این خطر را متحمل می شود در حالی که "مقصد FOB" نشان می دهد که فروشنده خطر از دست دادن ضرر را تا زمانی که خریدار کالا را دریافت نکند تحمل می کند. حمل بار دریایی یا آبراه داخلی. اشاره به انتقال مالکیت کالا ندارد.

3. C&F (هزینه و بار)
C&F یا Cost and Freight به اصطلاح رجوع قانونی گفته می شود که در تجارت بین المللی به کار می رود و به موجب آن فروشنده نیازی به تهیه بیمه دریایی در برابر خطر از بین رفتن یا خسارت کالاهای خریداری شده هنگام حمل کالا ندارد. طبق این اصطلاح ، انتظار می رود فروشنده برای حمل کالا از طریق دریا به بندر مقصد تأمین کند و اسناد و مدارک لازم را به خریدار ارائه دهد.

4. CIF (هزینه ، بیمه و حمل و نقل)
CIF یا هزینه ، بیمه و حمل و نقل اصطلاحی تجاری است که تأمین کننده را ملزم می کند موافقت حمل و نقل کالا از طریق دریا به بندر مقصد را انجام داده و مدارک لازم را نیز در اختیار خریدار قرار دهد. کشورهای اتحادیه اروپا برای محاسبه عوارضی که برای واردات باید پرداخت شود از مقدار CIF استفاده می کنند.

5. B / L
B / L (Bill of Landing) به سندی است که توسط یک شرکت حمل و نقل یا نماینده آن برای یک باربر صادر شده است. این قرارداد قرارداد حمل کالا است. همچنین به عنوان رسید باری که برای حمل و نقل پذیرفته می شود و قبل از تحویل کالا در مقصد باید ارائه شود ، عمل می کند.

قبض فرود شامل تعدادی از اجزای سازنده است ، این موارد شامل:
- نام های فرستنده و گیرنده ،
- بنادر عزیمت / ورود
- نام وصال
- تاریخ عزیمت / ورود
- لیست کالاهای حمل شده
- جزئیات بسته بندی
- وزن ، حجم و هزینه حمل و نقل

6. AWB
AWB (صورتحساب Airway) نوعی قبض فرود است که امکان ردیابی بار را فراهم می کند. پس از عزیمت هواپیما ، حقوق بار از تأمین کننده به حقوق گیرنده تغییر می کند. Airway Bill به عنوان دریافت کالا توسط یک شرکت حمل و نقل ، قرارداد حمل و نقل بین حمل و نقل و حمل و نقل است. این اطلاعات در مورد شرایط حمل و نقل و حدود مسئولیت و ادعاهای شرکت حمل و نقل را ارائه می دهد. AWB یک ابزار غیر قابل مذاکره است و پروازی را که محموله با آن می رسد یا زمان تحویل را بیان نمی کند.

7. ETA و ETD
ETA و ETD (به ترتیب زمان تقریبی ورود و زمان تخمینی تحویل) به زمان و تاریخی ورود کشتی به بندر خاصی اشاره دارند. تاریخ تحویل تخمینی به زمان رسیدگی به تامین کننده ، خدمات حمل و نقل مورد استفاده و زمان تأمین کننده پرداخت تسویه شده بستگی دارد. دانستن تاریخ تحویل تخمین زده شده به شما امکان می دهد تا تعیین کنید چه مدت طول می کشد تا کالای خود را تحویل بگیرید.

8. FCL و LCL
FCL (بار کامل کانتینر) و LCL (بار کمتر ظرف) اصطلاحاتی هستند که در تجارت در تجارت بین المللی مورد استفاده قرار می گیرند. FCL به یک بار کانتینر کامل (20 "یا 40") که شامل بار برای یک وارد کننده است ، اشاره دارد. هنگام واردات محصولات از چین ارزانترین وسیله حمل و نقل است.

LCL به محموله ای اطلاق می شود که متعلق به واردکنندگان مختلف است و در یک کانتینر یکسان قرار گرفته است. این واردکنندگان را قادر می سازد مقدار کمی بار را که به اندازه کافی بزرگ نیستند و در گزینه FCL جای دهند ، حمل کنند.

9. POD و POL
POD (بندر مقصد) به نقطه نهایی در نظر گرفته شده برای رسیدن یک محموله اطلاق می شود.

POL (بندر بارگیری) به محلی گفته می شود که بار توسط کشتی بر روی کشتی اقیانوس بارگیری می شود.

10. RMB
RMB (Renminbi) واحد پول رسمی جمهوری خلق چین است. واحد اصلی آن یوان است.

11. PI
PI (فاکتور پروفرما) نشان دهنده یک قرارداد فروش یا یک فاکتور تخمینی است که پیش از ارسال یا تحویل کالا توسط یک تامین کننده برای وارد کننده ارسال می شود. این ماهیت و مقدار کالا ، ارزش آنها و سایر اطلاعات مهم مانند وزن و هزینه حمل و نقل را به تصویر می کشد. هنگام واردات کالا ، آنها معمولاً به عنوان فاکتورهای مقدماتی با قیمت یا برای اهداف گمرکی استفاده می شوند.

12. MOQ
معنی MOQ حداقل مقدار سفارش است. تأمین کنندگان چینی در صنعت داخلی خود از 10000 سفارش مبلغ استفاده می کنند. بنابراین آنها معمولاً چیزی زیر 500 بخش را نگاه می کنند ، که همیشه با یک کسب و کار در مقیاس کوچک مطابقت ندارد.

این رپورتاژ اگهی در راستای بهبود سئو سایت آی سی پارس منشتر شده است درج رپورتاژ برای سئو بخشی از قوانین سئو است که در این مقاله به آن پرداخته ایم برای کسب اطلاعات بیشتر وارد وب سایت آی سی پارس به آدرس ICPars.Com شوید.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، واردات کالا ، چین سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 واردات کالا چین جدیدترین عکس های سلبریتی ها واردات کالا تأمین کننده حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشت روم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند و مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق سه رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

کد خبر 6090004

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید