Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات مرتبط با افزایش قیمت کالاهای اساسی به ویژه کالاهای کشاورزی و نهاده های دامی و کمبود برخی کالاها در بازار در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، غلامرضا نوری اظهار داشت: در جلسه امروز بحث گرانی برخی محصولات از جمله محصولات کشاورزی، نهاده های دامی و کالاهای اساسی و مشکلات ایجاد شده برای مردم مطرح و مقرر شد از طریق وزرای مربوطه برای حل این موضوعات پیگیری های لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحث دیگر مطرح شده در جلسه امروز، لزوم توجه به بیماران غیرکرونایی در کنار بیماران کرونایی و عدم غفلت از خدمات پزشکی به سایر بیماران در شرایطی که همه توجه و توان کادر پزشکی معطوف به کرونا شده است، بود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: دستور جاری مجلس و بررسی موضوعات مرتبط با طرح ها و لوایح بحث پایانی جلسه امروز فراکسیون بود که یکی از مهمترین آنها قانون انتخابات است که برخی اعضا معتقد بودند طرحی که در صحن مطرح شده، مغایرت هایی با قانون اساسی دارد و باید مورد بازنگری قرار گیرد و ترجیحاً بهتر است که با لایحه دولت ادغام شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی مجلس فراکسیون مستقلین جلسه امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

وی توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

در حال تکمیل

کد خبر 6096962 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است