Web Analytics Made Easy - Statcounter

کناری گفت: از ۲۵ مرکز استانی که هم اکنون جزء مراکز پرخطر هستند شاید وضعیت شهرستان بویراحمد خطرناک تر و وخیم تر باشد، ولی طبق آمار ارائه شده، یاسوج جزء این آمار نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «شاهرخ کناری» امروز (11 آبان) در نشست ستاد بزرگداشت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: بیش از هزار و 300 بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان بویراحمد داریم که یا در قرنطینه خانگی بوده و یا در بیمارستان ها بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: متاسفانه فوتی ها در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به 90 نفر رسیده است.

 

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما که هم اکنون جزء آمار نیستیم این است که وقتی تعداد ترخیصی از تعداد بستری ها کمتر باشد، عملا در وضعیت قرمز یا فوق حاد قرار داریم.

 

کناری یادآور شد: روز گذشته 16 نفر ترخیصی و 31 نفر بستری داشتیم که این موضوع نشان دهنده شرایط بدی برای شهرستان بویراحمد است.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: بستری های مثبت 67 نفر بوده و متاسفانه 19 نفر در بخش آی سی یو بیمارستان شهید جلیل بستری هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه 13 آبان باید با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از صندلی صورت گیرد، اظهار کرد: مکان برگزاری تجمع باید از قبل توسط مرکز بهداشت و سازمان آتش نشانی ضدعفونی شده و این برنامه در مدت زمان محدود و محل مشخص با رعایت فاصله گذاری برگزار شود.

 

کناری گفت: از 25 مرکز استانی که هم اکنون جزء مراکز پرخطر هستند شاید وضعیت ما خطرناک تر و وخیم تر باشد، ولی طبق آمار ارائه شده، یاسوج جزء این آمار نبوده ولی شرایط لحظه به لحظه در شهرستان بدتر می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار شهرستان بویراحمد فاصله اجتماعی شهرستان بویراحمد ترخیص 13 آبان کرونا بیمارستان شهرستان بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تورم حمل و نقل رکورد زد

تین نیوز

مرکز آمار در گزارش جدید خود اعلام کرد که تورم سالانه در فروردین ۱۴۰۳ به کانال ۳۰ درصد افت کرده و به ۳۸.۸ درصد رسیده و تورم نقطه به نقطه نیز به ۳۰.۹ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بررسی آخرین داده های مرکز آمار نشان می دهد تورم خدمات حمل و نقل عمومی در فروردین 1403 رکوردشکن شد. در فروردین امسال خدمات حمل و نقل عمومی در صدر تورم نقطه به نقطه نشسته تا بیشترین افزایش قیمت را در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته به ثبت برساند.

خبر پربازدید مرتبط را بخوانید:

مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست

براساس جدول تورم ماهانه کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای کشور درصد تورم خدمات حمل و نقل عمومی  4.4 اعلام شده در حالی که این رقم در اسفند ماه 2.7 درصد بود و رقم تورم نقطه به نقطه خدمات حمل ونقل نیز 19.5 درصد برآورد شده است.

 

نگاهی به گزارش مرکز آمار نشان می دهد طی فروردین حمل و نقل عمومی رشد بیش از هفت درصدی قیمت را به ثبت رسانده است.

به نظر می رسد با توجه به مجوزهای اخیر افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو و همچنین پیک تقاضای بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما در نوروز، این رکوردشکنی اتفاق افتاده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر