Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روح‌الله دهقانی روز یکشنبه در دیدار مدیرعامل آتش‌نشانی کاشان بیان کرد: با توجه به اینکه ایمنی مراکز عمومی با جان و مال مردم سر و کار دارد، هیچ گونه چشم‌چوشی در این مورد مهم صورت نخواهد پذیرفت.

وی افزود: مدیران همه بخش‌های عمومی اعم از دولتی، خصوصی وآموزشی مکلف هستند ضمن همکاری با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، در ایجاد شرایط مناسب بازدید کارشناسان از قسمت‌های مورد نیاز آن اماکن به منظور رفع  نواقص اعلامی اقدام نمایند و در غیر این صورت مسئولیت عواقب کار بر دوش آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نیز با ارایه گزارشی از مراکز عمومی فاقد تاییدیه ایمنی گفت: بر اساس بازرسی‌های ایمنی صورت گرفته از سوی کارشناسان این سازمان، وضعیت ایمنی مراکز  عمومی شهرستان و محیط‌های پیرامونی بررسی و کاستی‌ها برای اصلاح به مدیران مربوطه آن اماکن ابلاغ شده است.

محمدعلی پیراسته با اشاره به ارایه آموزش‌ها و توضیحات لازم به مسئولان ومدیران اماکن اضافه کرد: با تاسف در اثر توجه نکردن متولیان این مراکز، نواقص ایمنی کماکان وجود دارد، به گونه‌ای که بیشتر آنها فاقد تاییدیه ایمنی این سازمان هستند.

وی ادامه داد: مهمترین معایب ایمنی مراکز عمومی شامل فقدان راه‌های مناسب خروج و فرار، نبود سیستم اعلام و اطفای حریق، نقص در تاسیسات برق، استفاده از وسایل حرارتی نامناسب و وجود انبارهای ناایمن یا دارای انباشت کالای نامناسب است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان به تبصره ذیل بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اشاره و تاکید کرد: هیچ یک از ۵۶ مرکز و مجتمع تجاری کاشان دارای تاییدیه ایمنی از سازمان آتش‌نشانی نیستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها آتش نشانی اصفهان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی اصفهان کاشان آتش نشانی اصفهان کاشان اخبار کنکور سازمان آتش نشانی تاییدیه ایمنی مراکز عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان