Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:27:21 GMT

توسعه‌ همکاری‌های جهاددانشگاهی و کمیته امداد یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۳۸۴۲

توسعه‌ همکاری‌های جهاددانشگاهی و کمیته امداد یزد

ایسنا/یزد رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان در دیدار مدیر کل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) بر گسترش همکاری‌ها و تعاملات طرفین با یکدیگر تاکید کرد.

دکتر «فاطمه سعادت جو» در دیدار با دکتر شجاعان مدیر کل کمیته امداد، ضمن بیان فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت:  خوشبختانه در حال حاضر جهاددانشگاهی استان با کمیته امداد همکاری‌های خوبی در زمینه آموزش دارد و امیدواریم شاهد گسترش همکاری‌های طرفین در سایر بخش‌ها نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های آموزشی جهاددانشگاهی به وی‍ژه در بخش ارائه آموزش‌های آنلاین با توجه به شیوع بیماری کرونا، در مورد ارائه خدمات آموزشی به نیروها و کارکنان کمیته امداد  و خانواده‌هایشان از سوی این سازمان اعلام آمادگی کرد.

سعادت‌جو همچنین با معرفی بخش‌های مختلف فرهنگی جهاددانشگاهی استان و توانمندهای هر یک، از ظرفیت‌های این سازمان در زمینه فرهنگ‌سازی در حوزه‌های متنوع خبر داد.

وی از جمله ظرفیت‌های تخصصی سازمان جهاددانشگاهی استان را آزمایشگاه‌ تخصصی خاک و مصالح ساختمانی و مرکز تحقیقات گیاهان دارویی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این بخش‌ها نیز ظرفیت‌های خوبی در داخل استان توسط سازمان جهاددانشگاهی فراهم شده که می‌تواند همسو با فعالیت‌های کمیته امداد  حرکت کرده و خدمات ارائه کنند.

دکتر «محمد شجاعان» مدیر کل کمیته امداد استان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های فی مابین، در زمینه‌ی پژوهشی از جمله طرح‌های نظرسنجی و در زمینه‌ی سلامت کارکنان و انجام آزمایشات ادواری، توسط سازمان جهاددانشگاهی اعلام نیاز کرد.

وی همچنین نقش جهاددانشگاهی در همکاری با این اداره کل را در زمینه‌ی طرح‌های فرهنگی از جمله طرح فرهنگ احسان و انفاق در مدارس حائز اهمیت خواند.  

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، در پایان این نشست مقرر شد در راستای گسترش همکاری‌های دو جانبه تفاهم‌نامه‌ی جدیدی  منعقد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاددانشگاهي يزد كميته امداد يزد سازمان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان کمیته امداد همکاری ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک میان رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی با مدیران مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با موضوع بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، رئیس جهاد دانشگاهی به معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و برخی ظرفیت‌های این نهاد پرداخت.  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مؤسسه، برخی زمینه‌های همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی را تبیین کرد.
همچنین در این جلسه، نیاز‌های نشریات علمی کشور و روش‌هایی که به ارتقای کیفی مجلات کمک می‌کند، مورد بحث قرار گرفت.  
در ادامه، مقرر شد در توسعه بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز نشریات در خصوص مشابهت‌یابی و کنترل استاندارد‌های نشر علمی، همکاری مناسبی بین جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود